دولت 30 طرح گسترده هتلداری را در دستور کار دارد

به گزارش مهسان بلاگ، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: دولت در دستور کار خود 30 طرح گسترده ساخت هتل و هتلداری در کشور را دارد.

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از ایجاد 130 هزار فرصت شغلی در ارتباط با گردشگری و صنایع دستی تا انتها سال جاری در کشور اطلاع داد و توضیح داد: دولت تدبیر و امید ازهمان ابتدا توجه خاصی به صنعت گردشگری داشت و همیشه این صنعت را مورد حمایت قرار می داد زیرا بهبود گردشگری در کشور زمینه را برای بهبود اوضاع مالی و بعلاوه اشتغال زایی فراهم می نماید.

دولت 30 طرح گسترده هتلداری را در دستور کار دارد

وی توجه به بومگردی را نیز لازم و ضروری دانست و بیان نمود: بسیاری از اماکن و خانه های روستایی در دل کویر یا شمال و جنوب و شرق و غرب کشور توانایی دارند که به مراکز گردشگری و جذب سرمایه تبدیل شوند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شروع عملیات احداث نخستین هتل پنج ستاره حلال کشور در اصفهان را نیز مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این مجموعه با دارا بودن 250 اتاق، 600 تخت و 50 واحد آپارتمانی می تواند نقش مهمی در زمینه اسکان گردشگران داشته باشد.

براساس این گزارش، نخستین هتل حلال پنج ستاره کشور در زیربنایی بالغ بر 28 هزار متر مربع و با 250 اتاق و 50 آپارتمان ظرف سه سال آینده ساخته خواهد شد، اما در عین حال تعداد بسیاری از کارشناسان همچنان نقدها جدی به اختصاص برند حلال به هتل ها دارند. هزینه ساخت این هتل 2هزارمیلیارد ریال تخمین زده شده که از محل سرمایه گذاری خارجی و صندوق بازنشستگی کشوری تامین می گردد.

منبع: الی گشت
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 105281

به "دولت 30 طرح گسترده هتلداری را در دستور کار دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت 30 طرح گسترده هتلداری را در دستور کار دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید