نیم فصل دوم تقویت می شویم، سپیدرود با علی کریمی متحول شده است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، بیژن طاهری درباره شرایط آبی پوشان بعد از برد برابر نفت آبادان گفت: بعد از تعطیلات لیگ بهتر شدیم و این موضوع در سبک بازی و نتایج تیم معین است. در فرصت تعطیلات تمرینات خوبی داشتیم و به بازیکنان فشار خوبی وارد شد. ملی پوشان ما نیز همگی خوب تمرین کردند و نتیجه این موضوع را می بینیم.

نیم فصل دوم تقویت می شویم، سپیدرود با علی کریمی متحول شده است

وی در ادامه درباره پیروزی برابر نفت آبادان اضافه نمود: قدرت استقلال باعث شد تا نفت آبادان شکست بخورد. حریف ما تیم بسیار خوبی بود و پیش از این دیدار نیز تنها دو شکست در لیگ داشت اما تیم ما بسیار خوب بازی کرد و همگی وظایف خود را به خوبی انجام دادند. بازیکنان ما شرایط را به خوبی درک کردند و این موضوع در سبک بازی استقلال معین است.

طاهری در ادامه صحبت های خود توضیح داد: ابتدای فصل گفتیم که تیم زمان می خواهد و الان صحت صحبت های کادرفنی معین می گردد. ما تیم اصلی خود را از دست دادیم اما جانشین های خوبی جذب کردیم که برای هماهنگی، به زمان احتیاج داشتند. بازیکنان جانشین استقلال چهره های شایسته ای هستند و حالا با گذشت زمان همه به حرف های ما رسیدند. اکنون نیز به شما می گویم در نیم فصل دوم تیم تقویت می شویم، مصدومان اضافه می شوند و هماهنگ تر خواهیم بود تا طرفداران از نمایش های تیم لذت ببرند.

طاهری درباره دیدار با سپیدرود در چمن مصنوعی اضافه نمود: در اهواز با باران شدید خوب بازی کردیم زیرا زمین صاف و هموار بود. حالا باید به رشت برویم و در چمن مصنوعی بازی می کنیم اما عزم ما برای کسب 3 امتیاز جزم شده است. ما قبل از تعطیلات هر 12 امتیاز 4 مسابقه را هدف گذاری کردیم و در این راه گام بر می داریم.

مربی تیم فوتبال استقلال در انتها صحبت های خود بیان نمود: سپیدرود بعد از حضور علی کریمی متحول شده و خیلی با برنامه تر از گذشته بازی می نماید. طرفداران خوبی دارند و تیم آنها با تمام وجود به زمین می رود که این موضوع کار ما را خیلی سخت می نماید. ما هر سه امتیاز این مسابقه را می خواهیم و برای این موضوع به رشت سفر می کنیم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3310

به "نیم فصل دوم تقویت می شویم، سپیدرود با علی کریمی متحول شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیم فصل دوم تقویت می شویم، سپیدرود با علی کریمی متحول شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید