عدم هماهنگی بین بخشی عامل توقف 7 ساله رینگ پل ششم اهواز

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، منصور کتانباف اصل عصر دوشنبه در آئین گشایش ضلع غربی بزرگترین رینگ شهری اهواز حدفاصل مسیر پل ششم تا بلوار گلستان و اتمام عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان های شهرک پیغام اظهار کرد: این طرح سال 90 تا دیوار باشگاه اسب دوانی ادامه پیدا کرد اما پس از آن کار متوقف شد.

عدم هماهنگی بین بخشی عامل توقف 7 ساله رینگ پل ششم اهواز

وی اضافه نمود: این پروژه به دلیل انجام نشدن هماهنگی های بین بخشی از سال 90 تاکنون معطل و متوقف گردیده بود که در این دوره با هماهنگی های مختلف کار تکمیل شد.

شهردار اهواز با اشاره به ضرورت مدیریت واحد شهری در اجرای طرح های مدیریت شهری توضیح داد: هماهنگی های بین بخشی می طلبد که مدیریت واحد شهری را در اهواز داشته باشیم.

کتانباف بیان نمود: در دو نقطه به معارضان شهری برخورد کردیم که در حال مذاکره و رایزنی هستیم که در صورت حل مشکل، طرح تکمیل می گردد.

وی با بیان اینکه متقاعد کردن معارضان کاری سخت و زمان بری است و به زمان احتیاج دارد، تأکید کرد: رفتار ترافیکی ورود و خروج شهرک پیغام باید با مهندسی ترافیک حل گردد.

به گفته شهردار اهواز، رینگ ترافیکی پل پنجم که به کوه گلف می رسد امروز قیرریزی می گردد و فردا آسفالت می گردد.

کتانباف بیان کرد: فعالیت های عمرانی با وجود محدودیت مالی کشور و شهرداری اهواز، متوقف نگردیده و طرح های مشخصی آماده کلنگ زنی است.

وی در سرانجام گفت: یادمان هایی برای این رینگ ها در نظر گرفته گردیده است.

به گزارش خبرنگاران، این رینگ به طول 6 کیلومتر (در دو باند رفت و برگشت به عرض 14 متر) باعث کاهش زمان سفر از پل ششم تا بلوار گلستان از 13 دقیقه به هفت دقیقه، کاهش 450 هزار ساعتی زمان سفر شهروندان، صرفه جویی 54 میلیارد ریالی در مصرف سوخت، صرفه جویی 180 میلیارد ریالی سالانه در مصرف سوخت می گردد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1266

به "عدم هماهنگی بین بخشی عامل توقف 7 ساله رینگ پل ششم اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم هماهنگی بین بخشی عامل توقف 7 ساله رینگ پل ششم اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید