طراحی یک کتانی پشمی که بو نمی گیرد

به گزارش مهسان بلاگ، یک کتانی ورزشی موسوم به مرینو(Merino) با استفاده از پشم گوسفند مرینوس طوری طراحی شده است که کاملا هم اندازه پا می گردد و ضمن راحتی و تنظیم دمای پا، حتی بدون پوشیدن جوراب نیز بو نمی گیرد.

طراحی یک کتانی پشمی که بو نمی گیرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از گیزمگ، شرکت گیس وین(Giesswein) ادعا می نماید اولین کفش ورزشی پوشیده از پشم گوسفند مرینوس را در دنیا ساخته و طوری طراحی شده است که سبک وزن، با قابلیت هم اندازه شدن با پا و خنک نگه داشتن پا در تابستان و گرم نگه داشتن آن در زمستان است.

آنها همچنین ادعا می نمایند که نسبت به یک کتانی معمولی، پنج برابر عرق بیشتری جذب می نماید و حتی اگر آنها را بدون جوراب بپوشید، بو نمی گیرد.

این کتانی موسوم به Wool Cross X در برابر آب مقاوم می باشد و می تواند در برف سبک پوشیده گردد.

این کتانی در هنگام استفاده در فضای باز کاملا جذب پا می گردد، کف نرمی دارد و دارای طیف گسترده ای از رنگ ها و اندازه ها است.

فاکتور راحتی پشم مرینوس مدت ها است که اثبات و شناخته شده است. پشم این گوسفند، رطوبت و دما را تنظیم می نماید، نرم و سبک است، خارش نمی آورد، شکل خود را حفظ می نماید و بو نمی گیرد. این خواص آن را برای بکارگیری در البسه مناسب می سازد که شرکت اتریشی گیس وین نیز با همین روش، موفقیت قابل توجهی به دست آورده است.

کتانی های مخصوص دوندگی و پیاده روی مرینو به زودی در دسترس خواهند بود.

شرکت سازنده ادعا می نماید که یکی از راحت ترین و بی عیب ترین کفش ها را ساخته است که بدون جوراب نیز می توان آن را پوشید، زیرا می تواند تا 125 میلی لیتر عرق را جذب و دفع کند، بدون اینکه کتانی بو بگیرد.

این کتانی پشمی در طیف وسیعی از رنگ ها و اندازه ها در حال حاضر با قیمت 119 یورو (137 دلار) قابل سفارش است.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2115

به "طراحی یک کتانی پشمی که بو نمی گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی یک کتانی پشمی که بو نمی گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید