زمینه های سرمایه گذاری ایرانیان ساکن ترکیه در اردبیل فراهم است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از استانداری اردبیل؛ اکبر بهنام جو در جمع گروهی از فعالان اقتصادی و اجتماعی ایرانی ساکن در ترکیه اضافه کرد: این استان آمادگی دارد ضمن پیشنهاد بسته های سرمایه گذاری به فعالان اقتصادی، نسبت به حمایت کامل و مشارکت در ایجاد مجموعه های گردشگری اقدام کند.

زمینه های سرمایه گذاری ایرانیان ساکن ترکیه در اردبیل فراهم است

وی با اشاره به ظرفیت های سرمایه گذاری این استان برای ایرانیان ساکن در ترکیه اضافه نمود: وجود جاذبه های طبیعی گردشگری، تنوع آب و هوایی و آبگرم های معدنی متعدد از جمله ظرفیت های موجود در راستای توسعه صنعت توریسم در اردبیل است.

استاندار اردبیل بخش های کشاورزی و معدن را از دیگر قابلیت های موجود برای سرمایه گذاری در استان دانست و توضیح داد: فراوری حدود پنج میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در استان اردبیل، این امکان را فراهم نموده تا کارآفرینان بتوانند نسبت به احداث صنایع تبدیلی و تکمیلی اقدام نمایند.

وی با بیان این نکته که سه پهنه از 20 پهنه شناخته گردیده معدنی ایران در محدوده جغرافیایی استان اردبیل واقع گردیده است، تاکید نمود: سه شرکت بزرگ معدنی خاورمیانه نسبت به سرمایه گذاری در صنایع بالادستی معدنی در حوزه مطالعات و اکتشاف اقدام نموده اند که در هر سه پهنه به نقاط امید بخش قطعی رسیده ایم.

بهنام جو در این خصوص یادآور شد که زمینه برای ورود سرمایه گذاران در صنایع پایین دستی و جانبی معدنی در این استان کاملا فراهم است.

در این جلسه تعدادی از فعالان اقتصادی ایرانی ساکن در ترکیه با تشریح توانمندی ها و فعالیت ها؛ آمادگی خود را جهت مشارکت در طرح های گردشگری، تورگردانی، فراوریی، کشاورزی، عمرانی و معدنی استان اردبیل اعلام کردند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1296

به "زمینه های سرمایه گذاری ایرانیان ساکن ترکیه در اردبیل فراهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمینه های سرمایه گذاری ایرانیان ساکن ترکیه در اردبیل فراهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید