بارش پراکنده و وزش باد در برخی مناطق کشور

به گزارش مهسان بلاگ، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ابرناکی، بارش پراکنده و وزش باد در برخی مناطق کشور اطلاع داد.

بارش پراکنده و وزش باد در برخی مناطق کشور

احد وظیفه در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه بر اساس تحلیل نقشه های پیش بینی هواشناسی طی سه روز آینده آسمان اکثر مناطق کشور صاف و آفتابی است، اظهار کرد: در این مدت در شمال استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در ساعات بعد ازظهر افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: در ساعات بعد ازظهر امروز (17 شهریور) در ارتفاعات جنوب کرمان و شمال هرمزگان افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد رخ می دهد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه توضیح داد: طی فردا (18 شهریور) در برخی مناطق ارتفاعات زاگرس مرکزی در استان های کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی و در ارتفاعات البرز در استان های زنجان و قزوین در ساعات بعد ازظهر افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد خواهیم داشت.

به گفته وظیفه، در بعضی ساعات دو روز آینده در استان های ساحلی دریای خزر ابرناکی و وزش باد پیش بینی می گردد.

وی در خاتمه درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهارکرد: آسمان تهران فردا (18 شهریور) صاف تا نیمه ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای 24 و حداکثر دمای 36 درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (19 شهریور) صاف همراه با غبار صبحگاهی با حداقل و حداکثر دمای 24 و 36 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1196

به "بارش پراکنده و وزش باد در برخی مناطق کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش پراکنده و وزش باد در برخی مناطق کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید