امری: قدر ت مان در خانه را نشان دادیم اما بردهای خانگی برای آرسنال کافی نیست

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی توپچی ها پس از برد خانگی شاگردانش در دربی لندن، کسب نتایج خوب در استادیوم امارات را ناکافی دانست.

امری: قدر ت مان در خانه را نشان دادیم اما بردهای خانگی برای آرسنال کافی نیست

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال آرسنال مصاف بزرگ هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس را مقابل همشهری اش چلسی با نتیجه 2 بر صفر برد.

اونای امری، سرمربی اسپانیایی آرسنال پس از این بازی که سه امتیاز آن به توپچی ها برای بازگشت به رده پنجم و کاهش فاصله با چلسی به سه امتیاز یاری کرد، به خبرنگاران گفت: ما می خواستیم پاسخ حمایت طرفداران مان را بدهیم و این بازی را برای آنها ببریم. می خواستیم با بردن دربی مقابل چلسی، لحظه ای خاص را برای آنها بسازیم. فاصله میان ما و چلسی شش امتیاز بود و این پیروزی به ما برای خوش بین ماندن یاری کرد. البته ادامه دادن به این روند کار بسیار سختی است، اما ما می توانیم مسرور باشیم و باز هم یک بازی مانند بازی امشب ارائه کنیم.

امری ادامه داد: حالا باید راهی پیدا کنیم که نتایج بازی های خانگی و خارج از خانه مان توازن داشته باشند، چون ما در خانه بسیار قوی هستیم. به همه طرفداران مان نشان دادیم که در خانه چقدر قدرتمند هستیم. در خصوص بازی های خارج از خانه اما وضعیت مان باید ارتقا پیدا کند. باید تعادل میان نتایج بازی های خانگی و خارج از خانه را پیدا کنیم. تفاوت بازی مان در این مسابقه و مسابقه قبلی واقعاً زیاد است. من می خواهم به همه اعضای تیمم بگویم که ما باید برای پیدا کردن راه برقراری این تعادل آماده باشیم.

آرسنالی که اکنون به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به منچستریونایتد در رده پنجم واقع شده است، از هفته نخست فصل جاری که 2 بر صفر مغلوب منچسترسیتی شد دیگر در هیچ یک از بازی های خانگی اش تن به شکست نداده است. بازی بعدی توپچی ها یک بازی خانگی دیگر مقابل منچستریونایتد در دور چهارم جام حذفی انگلیس است.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4743

به "امری: قدر ت مان در خانه را نشان دادیم اما بردهای خانگی برای آرسنال کافی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امری: قدر ت مان در خانه را نشان دادیم اما بردهای خانگی برای آرسنال کافی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید