9 نوروزگاه در بهار اجرا می گردد، برگزاری جشنواره سوارکاری

به گزارش مهسان بلاگ، مصطفی پاشایی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به برنامه ریزی های اجرا شده در راستای میزبانی از مسافران در شهرستان بهار عنوان نمود: سال جاری برنامه ریزی ها منسجم تر و برنامه ها ویژه است.

9 نوروزگاه در بهار اجرا می گردد، برگزاری جشنواره سوارکاری

پاشایی بابیان اینکه 9 نوروزگاه در شهرستان بهار برگزار می گردد، گفت: امروز آئین استقبال از نخستین میهمانان نوروزی بهار برگزار و با اهدای شاخه گل و هدیه از مسافران استقبال شد.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بهار از برپایی نمایشگاه معرفی اماکن دیدنی بهار اطلاع داد و اضافه نمود: این نمایشگاه در سالن ارشاد اسلامی دایر شده است.

پاشایی با بیان اینکه نمایشگاه صنایع دستی نیز در شهر صالح آباد و حمام اوج تپه برگزار شده است، گفت: یک نمایشگاه صنایع دستی نیز در حمام کهنه شهر بهار دایر است.

وی با تاکید بر اینکه جشنواره سوارکاری اسب نیز برای برگزاری در ایام نوروز مدنظر است و در شهر بهار برگزار خواهد شد، گفت: جشنواره ورزش باستانی نیز در شهر صالح آباد و حمام تاریخی اوج تپه برگزار می گردد.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بهار به برگزاری برنامه طناب کشی و غذاهای سنتی در روستاهای قاضی خان و رسول آباد سفلی نیز اشاره نمود و گفت: امیدواریم برنامه های در نظر گرفته شده خاطراتی خوش در ذهن مسافران به جا بگذارد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 7200

به "9 نوروزگاه در بهار اجرا می گردد، برگزاری جشنواره سوارکاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 نوروزگاه در بهار اجرا می گردد، برگزاری جشنواره سوارکاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید