176 پروژه طی هفته دولت در شهرستان بیرجند به بهره برداری می رسد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، علی ناصری پیش از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های هفته دولت اعلام کرد: طی این هفته 176 پروژه با اعتباری بالغ بر 76 میلیارد تومان به بهره بهره برداری می رسد.

176 پروژه طی هفته دولت در شهرستان بیرجند به بهره برداری می رسد

وی با بیان اینکه از این تعداد، 168پروژه افتتاحی است، اظهار کرد: پروژه های افتتاحی با اعتباری بالغ بر 67 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

ناصری بیان نمود: پروژه های افتتاحی شامل58 پروژه شهری و 110 پروژه روستایی است، گفت: همچنین هشت پروژه با اعتبار 9 میلیارد تومان کلنگ زنی می گردد.

وی با بیان اینکه چهار پروژه کلنگ زنی مربوط به آب و فاضلاب است، اظهار کرد: این پروژه ها شامل صنوف آلاینده، اصلاح و بازسازی شبکه آب شر و بازسازی یک مخزن آب شهری بوده که با اعتباری بالغ بر شش میلیارد و 298 میلیون تومان کلنگ زنی می گردد.

ناصری ادامه داد: همچنین چهار پروژه مربوط به شهرداری و شامل فاز دوم چهارشنبه بازار در میدان تره بار قدیم، سوله پردازش زباله، بازارچه محلی ملاصدرا و طرح توسعه بهشت متقین بوده که با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 885 میلیون تومان کلنگ زنی می گردد.

وی با بیان اینکه 47 پروژه در دهیاری های بخش مرکزی به بهره برداری می رسد، گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 433 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

افزایش 140 درصدی برنامه های هفته دولت

فرماندار بیرجند با بیان اینکه پروژه های دهیاری های بخش مرکزی نسبت به سال گذشته 260 درصد رشد داشته است، اضافه نمود: تعداد کل پروژه های هفته دولت به لحاظ تعداد 140 درصد و به لحاظ اعتبارات 190 درصد رشد داشته است.

وی بیان نمود: بخش اعظمی از پروژه های دهیاری های بخش مرکزی در زمینه اصلاح و توسعه معابر و از محل قیر رایگان بوده است.

ناصری ادامه داد: دو هزار و 614 تن قیر به ارزش سه میلیارد و 620 میلیون تومان سهمیه داشته ایم که معادل 370 هزار متر مربع آسفالت گردیده است.

فرماندار بیرجند اظهار کرد: در مجموع 12 هزار و 221 خانوار از پروژه های دهیاری های بخش مرکزی بهره مند گردیده اند.

وی بیان نمود: ساماندهی آرامستان یک روستا با 66 میلیون تومان اعتبار، ایجاد پارک و فضای سبز در دو روستا با 65 میلیون تومان و احداث ساختمان های عمومی با اعتبار 55 میلیون تومان از سه روستا از جمله پروژه های دهیاری های بخش مرکزی است.

16 روستا به چرخه آبرسانی اضافه می شوند

ناصری وی بیان نمود: از این تعداد 31 پروژه مربوط به شرکت برق با اعتبار پنج میلیارد و 226 میلیون تومان، 23 پروژه مربوط به جهاد کشاورزی با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و 914 میلیون تومان و 20 پروزه مربوط به شهرداری با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 732 میلیون تومان است.

وی از آبرسانی به 16 روستا با اعتبار پنج میلیارد و 840 میلیون تومان اطلاع داد و گفت: در حال حاضر 304 آبادی دارای سکنه در بیرجند وجود دارد که 161 روستای بالای 20 خانوار است.

فرماندار بیرجند بیان نمود: طی هفته دولت 125 واحد از پروژه های مسکن مهر بهزیستی بیرجند به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه طی پنج سال گذشته 32 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار گردیده اند، گفت: همچنین 570 کیلومتر از جاده های روستایی آسفالته گردیده اند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 634

به "176 پروژه طی هفته دولت در شهرستان بیرجند به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "176 پروژه طی هفته دولت در شهرستان بیرجند به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید