11 هزار راننده و همسرانشان در قزوین بیمه تکمیلی شدند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، علی اکبر سیار مه روز شنبه با حضور در خبرنگاران استان قزوین از کوشش خبرنگاران در انعکاس مطالبات مردمی تشکر کرد.

11 هزار راننده و همسرانشان در قزوین بیمه تکمیلی شدند

سیارمه در این دیدار گفت: با فعال شدن هفت انجمن تاکستان، البرز، انجمن رانندگان مسافر قزوین، وانت داران قزوین، وانت داران البرز و وانت داران تاکستان بیش از 5 هزار عضو داریم که مشکلات آنها را نیز پیگیری می کنیم.

وی اعلام کرد: مشکلات رانندگان در دو بخش بدون شهری و درون شهری خلاصه می گردد که در خرداد ماه بخشی از آنها رسانه ای شد و از مسئولان درخواست کردیم به آنها رسیدگی گردد.

رئیس کانون انجمن های صنفی رانندگان استان قزوین یادآورشد: مهمترین مشکلات ما نبود مدیریت درست در امور حمل و نقل، صدور بخشنامه های متعدد، گرفتن وجوه اضافی از رانندگان، فرسودگی ناوگان و گرانی قطعات خودرو بویژه لاستیک و سهیمه بندی سوخت بود که مسئولان برای حل آنها قول همکاری دادند.

بخشی از مشکلات بیمه رانندگان حل شد

سیارمه در ادامه گفت: خوشبختانه با پیگیری های انجام گردیده 50 درصد هزینه بیمه رانندگان توسط دولت پذیرفته گردیده و در حال حاضر بیمه تکمیلی توسط شرکت های حمل و نقل صادرنماینده بارنامه که نمایندگی کانون را دارند از کمیسیون پرداخت می نمایند تا راننده و همسرش بیمه گردد.

وی گفت: با اجرای این طرح 900 هزار راننده در سراسر کشور و حدود 24 هزار راننده و خانواده آنها تحت پوشش قرار می گیرند که ثبت نام آن در استان شروع گردیده است.

ثبت نام 11 هزار نفر در بیمه تکمیلی رانندگان

سیارمه در ادامه گفت: تاکنون 11 هزار راننده و همسران آنها برای بیمه تکمیلی در استان ثبت نام نموده اند و بقیه نیز در حال اجرا است.

وی در خصوص تامین لاستیک خودرو نیز اظهارداشت: خوشبختانه مقررگردیده 50 درصد لاستیک مورد احتیاج رانندگان خودروهای سنگین با قیمت تعزیراتی تامین گردد که سهمیه استان نیز تعیین گردیده است.

رئیس کانون انجمن های صنفی رانندگان استان قزوین اعلام کرد: مهمترین دغدغه ما این است که شعب بیمه ای رانندگان را به دلایل مختلف از داریره شمول بیمه تکمیلی خارج ننمایند و شفاف و روشن مسائل را بیان نمایند.

وی اظهارداشت: هنوز تامین قطعات یدکی خودروهای سنگین برای مصرف نماینده واقعی انجام نگردیده است که انتظار داریم به تعهدات داده گردیده عمل نمایند.

سیارمه گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مصمم است که جلوی فعالیت شرکت هایی که کمیسیون اضافی گرفتن می نمایند را بگیرد و تاکنون هم کارهای خوبی انجام داده است که امیدواریم تداوم یابد.

وی افزود: از سازمان صنعت انتظار داریم با همکاری بیشتر با انجمن رانندگان در خصوص نوبت دهی، کنترل نوبت باردهی به رانندگان، توزیع عادلانه کالا با سرعت بیشتری صورت گیرد.

خبرنگاران در بیان مطالبات رانندگان خوب عمل کرد

وی در ادامه با تشکر از همکاری خبرنگاران در انعکاس مشکلات رانندگان افزود: رسانه شما هم بموقع و هم بدقت مشکلات را بیان کرد و جای تقدیر دارد اما از همه رسانه ها انتظار داریم در انعکاس مشکلات ابتدا اطلاعات دقیق را بگیرند و سپس در شفاف سازی و انعکاس واقعی مطالبات همت نمایند تا گره ای از مشکلات باز گردد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 423

به "11 هزار راننده و همسرانشان در قزوین بیمه تکمیلی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 هزار راننده و همسرانشان در قزوین بیمه تکمیلی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید