یک بانک اسپانسر ایران &ndash برزیل

به گزارش مهسان بلاگ، شاید تا سرانجام سال جاری بازی دوستانه ایران - برزیل تکرار گردد. مسابقه ای که معلوم نیست با حضور کی روش باشد یا نه هر چند کارلوس معتقد است بازی با تیم های بزرگ به درد نمی خورد.

یک بانک اسپانسر ایران &ndash برزیل

به گزارش خبرنگاران ،مهدی تاج قبل از از جام جهانی اعلام نموده بود تیم ملی ایران پس از جام جهانی و پیش از جام ملت ها دیدار دوستانه ای را با برزیل در تهران برگزار خواهد نمود.با این حال این اتفاق رخ نداد و حالا با نامه نگاری انجام شده تیم ملی ایران برای حضور در تورنمنتی در قطر دعوت گردیده است. تورنمنتی که با حضور تیم های ایران، قطر، برزیل و یک تیم دیگر برگزار خواهد شد که تاریخ برگزاری این تورنمنت هم اواخر اسفند ماه 97 و اوایل فروردین ماه 98 است.

تاج همچنین گفت:در خصوص هماهنگی های این بازی جلسه ای با سفیر برزیل داشتیم. با برزیل 28 اسفندماه در قطر بازی خواهیم کرد. تورنمنتی با حضور ایران، قطر، برزیل و یک کشور دیگر برگزار می گردد.این را پیش بینی کردیم که اگر این اتفاق رخ ندهد، در داخل کشور این بازی را برگزار کنیم و رایزنی ها را انجام می دهیم. یک بانک اسپانسر این ماجراست که هم این موضوع و هم موضوع حضور در تورنمنت مراحل خودش را طی می نماید.

3-165

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1636

به "یک بانک اسپانسر ایران &ndash برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک بانک اسپانسر ایران &ndash برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید