کمپانی: فن دایک بهترین مدافع میانی تاریخ لیگ برتر انگلیس است

به گزارش مهسان بلاگ، مدافع پیشین تیم فوتبال منچسترسیتی از مدافع هلندی لیورپول به عنوان بهترین مدافع میانی تاریخ لیگ برتر انگلیس یاد کرد.

کمپانی: فن دایک بهترین مدافع میانی تاریخ لیگ برتر انگلیس است

به گزارش خبرنگاران، وینسنت کمپانی که خود سال ها در خط دفاعی تیم فوتبال منچسترسیتی ایفای نقش می کرد و یکی از مستحکم ترین مدافعان لیگ برتر انگلیس به حساب می آمد، از فیرجیل فن دایک به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر انگلیس یاد کرد. این مدافع هلندی که کمک بسزایی به سرخپوشان مرسی ساید برای فتح لیگ قهرمانان اروپا در فصل 19-2018 و کسب عناوین قهرمانی در سوپرجام اروپا و جام جهانی باشگاه ها کرد، سال گذشته همچنین عنوان مرد سال یوفا را از آن خود کرد، این در حالی است که حتی تا آستانه کسب جایزه توپ طلا پیش رفت، اما در نهایت رقابت را به لیونل مسی آرژانتینی از بارسلونا واگذار کرد.

کمپانی 34 ساله که خود بین سال های 2008 تا 2019 در منچسترسیتی عضویت داشت و با این 12 عنوان قهرمانی از جمله چهار قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را تجربه کرد، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسپورف بلژیک در پاسخ به این پرسش که به نظرتان بهترین مدافع میانی تاریخ لیگ برتر انگلیس کیست؟، گفت: من مایلم فن دایک را انتخاب کنم. شاید نام بردنم از فیرجیل کمی عجیب به نظر بیاید، چون پیش از اینکه او در لیگ برتر باشد، مدافعانی همچون جان تری و ریو فردیناند سال ها در این لیگ بوده اند.

بازیکن - سرمربی تیم فوتبال اندرلخت صحبت های خود را این طور ادامه داد: نشانه هایی که فن دایک در سال های اخیر از خود نشان داده، او را در سطحی بالا قرار داده است. چیزی که من از فن دایک از حیث تأثیر روی تیم دیده ام، ارتباطی که او با هم تیمی هایش دارد و اینکه چطور باعث مستحکم تر شدن تیم شده است، باعث می شود تا او را انتخاب کنم. لیورپولِ قبل و بعد از فن دایک کاملاً متفاوت است و به همین خاطر او را به عنوان بهترین مدافع میانی تاریخ لیگ برتر انتخاب می کنم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 49070

به "کمپانی: فن دایک بهترین مدافع میانی تاریخ لیگ برتر انگلیس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپانی: فن دایک بهترین مدافع میانی تاریخ لیگ برتر انگلیس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید