پیشنهاد فابرگاس برای پیوستن هازارد به رئال

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سسک فابرگاس به ادن هازارد، هم تیمی سابقش در تیم فوتبال چلسی پیشنهاد کرده که به رئال مادرید برود و معتقد است او می تواند در تیم مادریدی به عناوین فردی بسیاری دست پیدا کند، کاری که انجام دادنش در چلسی بسیار سخت است.

پیشنهاد فابرگاس برای پیوستن هازارد به رئال

آبی های لندنی قیمت درخواستی برای این بازیکن بلژیکی را 130 میلیون یورو تعیین کردند، حتی با این وجود که این بازیکن در حال سپری کردن سال آخر قراردادش با چلسی است.

فابرگاس درباره این بازیکن و احتمال پیوستنش به رئال مادرید این طور گفته است: اظهار نظر در این باره کار سختی است. او بازیکن چلسی است و نمی خواهم فکر کنند من حالا که از چلسی رفتم منتقد این تیم شدم، اما به نظرم وقتش رسیده ادن چلسی را ترک کند و چیزهای دیگری را تجربه کند. می دانم هازارد همیشه گفته است که اهمیتی به توپ طلا نمی دهد، اما واقعیت این است که من معتقدم هر بازیکن فوتبالی از داشتن چنین جایزه ای راضی خواهد شد. من بیشتر از خود هازارد معتقدم که او می تواند برنده توپ طلا باشد، چون من از توانایی های او خبر دارم، می دانم چه کارهایی می تواند انجام دهد و من با بهترین ها بازی کرده ام.

فابرگاس در ادامه گفت: می دانم هازارد بازیکن با استعدادی است، هر فصل هم گل های زیادی می زند. پاس گل های زیادی می دهد و بازی ترکیبی اش با بازیکنان دیگر عالی است. او همه لازمه های بهترین بودن را دارد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 10193

به "پیشنهاد فابرگاس برای پیوستن هازارد به رئال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد فابرگاس برای پیوستن هازارد به رئال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید