پوچتینو: حذف از دو جام؟ تمرکز تاتنهام روی لیگ است، چون جام نمی بریم دلیل نمی گردد که تیم مان بد باشد

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی سفیدپوشان لندن می گوید حذف شدن تیمش از دو جام داخلی فوتبال انگلیس در عرض کمتر از یک هفته، دلیلی برای بحرانی دانستن وضعیت آن نیست.

پوچتینو: حذف از دو جام؟ تمرکز تاتنهام روی لیگ است، چون جام نمی بریم دلیل نمی گردد که تیم مان بد باشد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال تاتنهام شب گذشته (یکشنبه) با قبول شکست 2 بر صفر در خانه کریستال پالاس در مرحله یک شانزدهم نهایی با جام حذفی انگلیس وداع کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که مردان مائوریسیو پوچتینو هفته گذشته هم در خانه چلسی در دیداری که به ضربات پنالتی کشید، مغلوب شدند و از رسیدن به فینال جام اتحادیه باز ماندند. به این ترتیب در عرض کمتر از یک هفته، تاتنهام فرصت کسب دو جام را از دست داد و حالا در رقابت های داخلی فقط لیک برتر برای این تیم باقی مانده است.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام، در نشست خبری سرانجام این بازی در واکنش به سؤالی درباره ناکامی دوباره مردانش برای کسب جام گفت: یک بار دیگر ما داریم بر سر این موضوع بحث می کنیم که آیا بردن جام تاتنهام را به سطحی بالاتر می رساند یا نه؟ جواب من به این سؤال منفی است. بردن جام فقط روحیه و اعتماد به نفس شما را می سازد. در مقطع کنونی برای تاتنهام مهمترین چیز بودن در میان 4 تیم بالای جدول لیگ برتر است.

پوچتینو اضافه کرد: بله درست است، فصل برای ما بسیار سخت بوده و من هم قبلاً به شما گفته بودم که تیم ما در این فصل با چالشی بزرگ روبه رو خواهد شد. من معتقدم که این فصل برای ما سخت خواهد بود اما نه سخت تر از چیزی که تا الان بوده است. بدون شک ما ناراحتیم. بعد از بازی پنجشنبه مقابل چلسی حالا دوباره باخته ایم و از دو تورنمنت حذف شدیم. این ناراحت نماینده است و جز این نمی توانید حس دیگری داشته باشید. با این حال ما باید مثبت به قضیه نگاه کنیم. ما هنوز در دو تورنمنت دیگر هستیم. در لیگ برتر صندلی خوبی داریم و لیگ قهرمانان هم خودش به اندازه کافی به بازیکنان انگیزه می دهد.

سرمربی سفیدپوشان لندن تأکید کرد: مردم امیدوارند که ما می توانستیم جام ببریم اما واقع بین که باشید می بینید که ما داریم خوب کار می کنیم. بردن جام اینجا در انگلیس مثل جام حذفی و جام اتحادیه شانس هم می خواهد و فقط به سطح کیفی تیم تان بستگی ندارد. گاهی اوقات زمانی که شما یک مسابقه فوتبال را ارزیابی می کنید، فقط به اینکه که کدام تیم بازی را برده و کدام تیم باخته توجه می کنید اما شما باید همه شرایط آن بازی را مد نظر داشته باشید. حالا هدف واقع بینانه برای تاتنهام این است که جزو 4 تیم بالا جدول باشد و فاصله اش را با منچسترسیتی و لیورپول کاهش دهد.

پوچتینو برای این بازی 7 تغییر در ترکیب تیمش اعمال کرد که یکی از آنها عدم حضور کریستین اریکسن در فهرست 19 نفره تیم بود. او در پاسخ به این سؤال که آیا از تصمیمش پشیمان نیست، گفت: خیر، ما بهترین تیمی که می شد را به میدان فرستادیم. من فکر می کنم که این بازی فرصتی بود که به سایر بازیکنان مان هم میدان بدهیم تا آنها هم به تیم یاری نمایند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4949

به "پوچتینو: حذف از دو جام؟ تمرکز تاتنهام روی لیگ است، چون جام نمی بریم دلیل نمی گردد که تیم مان بد باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو: حذف از دو جام؟ تمرکز تاتنهام روی لیگ است، چون جام نمی بریم دلیل نمی گردد که تیم مان بد باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید