پلتفرم جامع خدمات خودرویی، رضایت مشتری را در پی دارد
به گزارش مهسان بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در مراسم رونمایی پلتفرم جامع خدمات خورویی گفت: ارایه خدمات بهتر با استفاده از فناوری اطلاعات و نوآوری شرکت های دانش بنیان می تواند توانمندی شرکت های خودروساز و بیمه گر را در ارائه خدمات به مردم افزایش دهد.
به گزارش خبرنگاران به نقل از ایکوپرس، محسن صالحی نیا اضافه کرد: نرم افزار بسپُر می تواند موجب سهولت، کاهش هزینه، افزایش شفافیت و افزایش رضایت مندی مشتریان و افزایش سرعت و دسترسی بهتر به خدمات خودرویی گردد.
وی با اشاره به محدودیت های بین المللی و شرایط سخت کرونایی گفت: با تمام شرایط، اتفاق های خوبی در صنعت خودرو رقم خورد و توانستیم سال جهش فراوری را با فراوری قریب به یک میلیون دستگاه خودرو به پایان برسانیم.
معاون وزیر صمت اضافه کرد: صنعت خودرو کشور با تعهد، مدیریت مطلوب و استفاده از ظرفیت های داخلی در حوزه فراوری پیشرو بوده که شاهد آن، افزایش مناسب میزان فراوری و عرضه خودرو به بازار است.
معاون وزیر صمت، خودروسازی را از محورهای مهم توسعه در صنایع عظیم خواند و گفت: طراحی و فراوری محصولات جدید با مشارکت شرکت های دانش بنیان، افزایش میزان ساخت داخل برای کاهش وابستگی و ارتقای کیفیت و خدمات پس از فروش، ارتقای استانداردها و فراوری موتورهای کم مصرف سرفصل هایی است که با تعامل مراکز دانش بنیان کشور کماکان باید در کانون فعالیت های خودروسازان باشد.
منبع: خبرگزاری آریاbanima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی