پلتفرم جامع خدمات خودرویی، رضایت مشتری را در پی دارد

به گزارش مهسان بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در مراسم رونمایی پلتفرم جامع خدمات خورویی گفت: ارایه خدمات بهتر با استفاده از فناوری اطلاعات و نوآوری شرکت های دانش بنیان می تواند توانمندی شرکت های خودروساز و بیمه گر را در ارائه خدمات به مردم افزایش دهد.

پلتفرم جامع خدمات خودرویی، رضایت مشتری را در پی دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایکوپرس، محسن صالحی نیا اضافه کرد: نرم افزار بسپُر می تواند موجب سهولت، کاهش هزینه، افزایش شفافیت و افزایش رضایت مندی مشتریان و افزایش سرعت و دسترسی بهتر به خدمات خودرویی گردد.

وی با اشاره به محدودیت های بین المللی و شرایط سخت کرونایی گفت: با تمام شرایط، اتفاق های خوبی در صنعت خودرو رقم خورد و توانستیم سال جهش فراوری را با فراوری قریب به یک میلیون دستگاه خودرو به پایان برسانیم.

معاون وزیر صمت اضافه کرد: صنعت خودرو کشور با تعهد، مدیریت مطلوب و استفاده از ظرفیت های داخلی در حوزه فراوری پیشرو بوده که شاهد آن، افزایش مناسب میزان فراوری و عرضه خودرو به بازار است.

معاون وزیر صمت، خودروسازی را از محورهای مهم توسعه در صنایع عظیم خواند و گفت: طراحی و فراوری محصولات جدید با مشارکت شرکت های دانش بنیان، افزایش میزان ساخت داخل برای کاهش وابستگی و ارتقای کیفیت و خدمات پس از فروش، ارتقای استانداردها و فراوری موتورهای کم مصرف سرفصل هایی است که با تعامل مراکز دانش بنیان کشور کماکان باید در کانون فعالیت های خودروسازان باشد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 80450

به "پلتفرم جامع خدمات خودرویی، رضایت مشتری را در پی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلتفرم جامع خدمات خودرویی، رضایت مشتری را در پی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید