پزشکان و ماماهای شهرستان گناوه تجلیل شدند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سید علی پاک نژاد فرماندار گناوه صبح سه شنبه در آئین تجلیل از پزشکان، دندانپزشکان و ماماهای این شهرستان ضمن تشکر و قدردانی از پزشکان و مجموعه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: پزشکان عزیز ما با جان و دل به مردم شریف شهرستان گناوه خدمت می نمایند که این خدمات صادقانه ارج نهاده می گردد و مردم شهرستان گناوه نیز قدردان این عزیزان هستند.

پزشکان و ماماهای شهرستان گناوه تجلیل شدند

وی اضافه کرد: ما از مجموعه بهداشت و درمان انتظار داریم تمام کوشش خود را برای ارتقای سطح سلامت این مردم عزیز به کارگیرند تا شاهد برطرف مشکلات و نزدیک شدن به نقطه ایده آل سلامت در شهرستان باشیم.

وی ضمن تبریک هفته دولت گفت: در هفته دولت سال جاری شاهد افتتاح چهار طرح بهداشتی بوده ایم و در روزهای آینده این هفته مبارک نیز شاهد افتتاح طرح های بهداشتی و درمانی خوبی در شهرستان خواهیم بود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه نیز ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به مهمانان حاضر در مراسم عنوان داشت: هدف ما این است که با تعامل و همکاری با تمامی کادر بهداشتی درمانی شهرستان کوشش کنیم تا به آنچه شایسته مردم فهیم شهرستان گناوه است دست یابیم.

محمد بازیاری گفت: ما از بزرگان و مدیران ارشد شهرستان و استان انتظار داریم در این هدف مهم بیشتر از گذشته به ما کمک نمایند تا بتوانیم نیازهای حوزه سلامت را برطرف و در جهت ارتقاء سطح سلامت گام برداریم.

رضا جاودان مسئول نظام پزشکی شهرستان گناوه نیز عنوان داشت: این مراسم برای ارج نهادن به مقام والای پزشک و تقدیر و تشکر از همه دلسوزان که با کوشش های بی وقفه، به مردم خون گرم شهرستان گناوه خدمت می نمایند برگزارشده است.

تقدیم هدیه به پزشکان، دندان پزشکان و ماماهای شهرستان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 755

به "پزشکان و ماماهای شهرستان گناوه تجلیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشکان و ماماهای شهرستان گناوه تجلیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید