پریشیچ فقط به صورت دائمی به بایرن مونیخ می رود، کواچ، مانژوکیچ را می خواهد؛ دورتموند به معامله برگشت

به گزارش مهسان بلاگ، فوتبال دنیا باواریایی ها قصد دارند دو بازیکن کهنه کاری را که سابقه بازی در بوندس لیگا را دارند به خدمت بگیرند.

پریشیچ فقط به صورت دائمی به بایرن مونیخ می رود، کواچ، مانژوکیچ را می خواهد؛ دورتموند به معامله برگشت

به گزارش خبرنگاران، نشریه بیلد آلمان و دو شبکه اسکای اسپورت آلمان و اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده اند که باشگاه بایرن مونیخ خواستار جذب ایوان پریشیچ، هافبک کروات تیم فوتبال اینتر است و حتی با این باشگاه بر سر انتقال قرضی این بازیکن با بند خرید در انتها فصل آینده به ازای پرداخت 30 میلیون یورو به توافق رسیده است. مشکل کار اما خود بازیکن است که ظاهراً تردید دارد چون او می خواهد که قراردادش با باواریایی ها از همین ابتدا قطعی باشد نه قرضی.

پریشیچ در برنامه های آنتونیو کونته، سرمربی جدید اینتر جایی ندارد و در یک کنفرانس خبری هم این مربی ایتالیایی اعتراف کرد که در سیستم محبوب خود (2-5-3) جایی برای این هافبک کروات ندارد. قرارداد پریشیچ با اینتر تا سال 2022 اعتبار دارد و ظاهراً او برای بازگشت به بوندس لیگا و بازی در بایرن مونیخ مسئله ای ندارد و تنها خواستار عقد قراردادی قطعی است که مطمئن گردد در انتها فصل دوباره به اینتر بازگردانده نخواهد شد. او که سابقه بازی در تیم های بوروسیا دورتموند و ولفسبورگ را دارد، با حال وهوای بوندس لیگا غریبه نیست.

در همین حال اسکای اسپورت ایتالیا و نشریه بیلد، از تمایل بایرن مونیخ برای جذب قرضی ماریو مانژوکیچ، مهاجم کروات یوونتوس خبر داده اند. او یک مشتری پروپاقرص مانند منچستریونایتد داشت که پیشنهاد 15میلیون یورویی این تیم را رد کرد و اکنون هم دیگر امکان رفتن او به این تیم و هیچ تیم لیگ فزونی دیگری وجود ندارد، چون پنجره جابجایی فوتبال جزیره بسته شد.

طبق ادعای این دو رسانه، اکنون یوونتوس در مراحل نهایی مذاکراتش با بایرن مونیخ واقع شده است اما به خلاف نیکو کواچ سرمربی باواریایی ها که به جذب این مهاجم 33ساله علاقه دارد، مدیران باشگاه خیلی به برگرداندن او به آلیانتس آره نا تمایل ندارند. مانژوکیچ که در فاصله سال های 2012 تا 2014 برای بایرن مونیخ بازی می کرد، ماه آوریل سال جاری قراردادش با یووه را تا ماه ژوئن سال 2021 تمدید کرد.

در این بین سایت کالچو مرکاتو مدعی شد؛ بورسیا دورتموند بار دیگر نسبت به جذب مانژوکیچ ابراز علاقه نموده و حاضر است 5.5 میلیون در سال به عنوان دستمزد به این بازیکن بپردازد، مبلغی که دستمزد فعلی مانژوکیچ در یوونتوس است. گفته می گردد باشگاه ایتالیایی با این انتقال موافق است و در نهایت باید دید سرنوشت بازیکن چه خواهد شد.

+

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14169

به "پریشیچ فقط به صورت دائمی به بایرن مونیخ می رود، کواچ، مانژوکیچ را می خواهد؛ دورتموند به معامله برگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پریشیچ فقط به صورت دائمی به بایرن مونیخ می رود، کواچ، مانژوکیچ را می خواهد؛ دورتموند به معامله برگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید