پرچم داران جدید اوپو از اینترنت 5G و زوم 10 برابری پشتیبانی می نمایند

به گزارش مهسان بلاگ، شرکت اوپو ساعاتی قبل اظهار داشت که پرچم دار جدید این شرکت مبتنی بر تراشه اسنپ دراگون 855 است و از اینترنت 5G پشتیبانی می نماید. این شرکت از سال 2015 مشغول تحقیق و توسعه این فناوری بوده و حالا بعد از سامسونگ، دومین شرکت اندرویدی است که گوشی 5G خود را معرفی می نماید. البته جزئیات این گجت و حتی نام آن اعلام نشده و برای دستیابی به اطلاعات بیشتر، باید مدتی منتظر بمانیم.

پرچم داران جدید اوپو از اینترنت 5G و زوم 10 برابری پشتیبانی می نمایند

در بخش دیگر این مراسم، شرکت اوپو بیان کرد که در سه ماهه دوم امسال (یعنی بین آوریل تا ژوئن) نخستین گوشی دارای زوم اپتیکال 10 برابری را روانه بازار می نماید. اگر می خواهید تاثیر زوم 10 برابری را در عمل ببینید، می توانید به دو عکس زیر نگاهی بیندازید.

اوپو برای دستیابی به این قابلیت، از دوربین سه گانه استفاده می نماید. یکی از دوربین ها مجهز به لنز اولترا واید 16 میلی متری و دومین دوربین مجهز به سنسور 48 مگاپیکسلی و احتمالا لنز 28 میلی متری است و در نهایت دوربین سوم از فاصله کانونی 160 میلی متری (در مقیاس 35 میلی متری) بهره می برد. اوپو که در نمایشگاه MWC 2017 از فناوری دوربین دارای زوم اپتیکال 5 برابری پرده برداری نموده، حالا پیروز شده ابعاد این ماژول جدید را به اندازه این فناوری قدیمی برساند و همچنین فضای کافی برای تعبیه سنسورهای بزرگ تر ایجاد نموده است. ضمناً با کاهش 55 درصدی ضخامت، این ماژول حالا 6.76 میلی متر ضخامت دارد که از لحاظ باریکی تقریبا مشابه دوربین گوشی اوپو R17 پرو است.

منبع: Cnet

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5825

به "پرچم داران جدید اوپو از اینترنت 5G و زوم 10 برابری پشتیبانی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرچم داران جدید اوپو از اینترنت 5G و زوم 10 برابری پشتیبانی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید