پرونده فروش های ویژه؛ فصل بازگشت به مدرسه

به گزارش مهسان بلاگ، فصل بازگشایی مدارس در بسیاری از کشورها برای فروشندگان محصولات مرتبط با این فصل، فرصتی مناسب جهت جذب مشتریان بیشتر است. در ادامه پرونده فروش های ویژه در خبرنگاران مگ به اهمیت این رویداد و میزان تاثیر فصل بازگشت به مدرسه (Back to School) در رونق دهی به بازار می پردازیم.

پرونده فروش های ویژه؛ فصل بازگشت به مدرسه

فصل بازگشایی مدارس برای تامین محصولات مورد احتیاج دانش آموزان و دانشجویان نزدیک به 17 درصد کسب وکارها را درگیر خود می نماید. این میزان هر سال با تغییر احتیاجهای اولیه مشتریان بالقوه، رو به افزایش است. بر اساس گزارشی که از طریق eMarketer منتشر شده، در سال 2016 این آمار در آمریکا نسبت به سال 2015 افزایش 2.6 درصدی داشته است.

در این میان میزان فروش آنلاین محصولات مرتبط با این فصل هم در مجموع افزایشی چشمگیر به خود دیده است. میزان فروش آنلاین در سال 2016 به میزان 16 درصد رشد داشته و به رقم 397 میلیارد دلار رسیده است. انتظار می رود میزان فروش آنلاین محصولات مرتبط با این رویداد تا سال 2020 هر ساله حداقل 14 درصد رشد کند.

بازه فصل بازگشت به مدرسه در بسیاری از کشورهای نیم کره شمالی از اواسط جولای تا اوایل یا اواسط سپتامبر است. در این کشورها فروش محصولات مرتبط با این فصل قبل از ماه جولای شروع می گردد. اما در کشورهایی مثل استرالیا و نیوزلند این بازه از ماه ژانویه شروع می گردد و در کشوری مثل مالزی از اواخر نوامبر تا دسامبر را به عنوان فصل بازگشایی مدارس می شناسند. در هند بازه زمانی بازگشت به مدرسه ماه ژوئن است و در ژاپن فصل بهار به عنوان فصل بازگشایی مدارس شناخته می گردد.

در کشور ما هم مدتی ست که شرکت های عرضه نماینده محصولات مرتبط با این فصل به صورت مستقل یا با همکاری فروشگاه اینترنتی بزرگی مثل خبرنگاران اقدام به ارایه محصولات خود به مشتریان می نمایند.

همان طور که اشاره شد، محصولات مورد احتیاج این فصل هر سال به واسطه تغییرات و بازتعریف ساختارهای آموزشی در حال تغییر است. از لوازم التحریر گرفته تا ابزارهای کاربردی برای آموزش بهتر، مانند تبلت و لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی از مواردی هستند که در طول این فصل برای مشتریان در فروشگاه های آنلاین و آفلاین عرضه می شوند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3666

به "پرونده فروش های ویژه؛ فصل بازگشت به مدرسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده فروش های ویژه؛ فصل بازگشت به مدرسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید