پرستاری سال سختی را پشت سر گذاشت، حقوق ثابت مشکل گشاست

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمد شریفی مقدم، روز چهارشنبه در نشست خبری انتها سال، اضافه کرد: سال 97 سال سختی برای پرستاری بود و پرستاران تخت فشارهای مختلف قرار داشت، در حالی که بیشترین خدمات بهداشتی و درمانی را نیروی پرستاری ارائه می دهد.

پرستاری سال سختی را پشت سر گذاشت، حقوق ثابت مشکل گشاست

وی ادامه داد: مسائل پرستاری باعث می گردد مردم نتوانند از خدمات با کیفیت پرستاری برخوردار شوند و در نتیجه آسیب می بینند.

شریفی مقدم با اشاره به مطالبات معوق پرستاری از وزارت بهداشت، گفت: پرستاران در حدود یک سال مطالبات معوق از وزارت بهداشت دارند.

وی با عنوان این مطلب که سال جاری هیچ پرستاری استخدام نشد، اضافه نمود: وضعیت پرستاری در کشور بحرانی است و این مردم هستند که آسیب می بینند.

شریفی مقدم، خواهان اصلاح پرداخت ها در نظام سلامت کشور شد و گفت: پول زیادی وارد حوزه سلامت می گردد، اما به درستی هزینه نمی گردد.

معاون سازمان نظام پرستاری، بر اجرای پرداختی با حقوق ثابت در نظام سلامت تاکید نمود و اضافه نمود: حقوق ثابت باعث خواهد شد مسائل نظام سلامت کاهش یافته و به سمت ارتقای کیفی خدمات در نظام سلامت پیش برویم.

وی ادامه داد: حقوق ثابت در نظام سلامت، همه مسائل این حوزه را حل خواهد نمود و باعث می گردد کیفیت ارائه خدمات به مردم ارتقا یابد و پرداختی ها شفاف گردد.

شریفی مقدم اضافه نمود: همه گرفتاری های وزارت بهداشت سر پول است که اگر این پول حذف گردد و حقوق ثابت در نظام سلامت جا باز کند، همه مسائل جامعه پزشکی و پرستاری و به طور کلی، نظام سلامت حل خواهد شد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6475

به "پرستاری سال سختی را پشت سر گذاشت، حقوق ثابت مشکل گشاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرستاری سال سختی را پشت سر گذاشت، حقوق ثابت مشکل گشاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید