سرانجام مسابقه دوی صحرانوردی بانوان کشور با معرفی نفرات و تیم های برتر

به گزارش مهسان بلاگ، تیم های خراسان رضوی و تهران به عنوان قهرمانی مسابقات دوی صحرانوردی بانوان کشور در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان دست یافتند.

سرانجام مسابقه دوی صحرانوردی بانوان کشور با معرفی نفرات و تیم های برتر

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بانوان کشور که با شرکت بیش از 100 دونده از 15 استان سراسر کشور از صبح امروز در شهرستان مریوان استان کردستان شروع شده بود با معرفی تیم ها و نفرات برتر انتها یافت.

در رده سنی نوجوانان تیم خراسان رضوی با کسب منفی 7 امتیاز صاحب عنوان قهرمانی شد و تیم های همدان و اصفهان نیز به ترتیب با امتیازات منفی 28 و منفی 46 امتیاز به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

در رده سنی جوانان تیم خراسان رضوی با کسب منفی 13 امتیاز در صندلی نخست ایستاد و تیم های قزوین و چهارمحال و بختیاری به ترتیب با کسب منفی 37 امتیاز و منفی 48 امتیاز به مقام های نایب قهرمانی و سومی رسیدند.

در رده سنی بزرگسالان تیم تهران با کسب منفی 16 امتیاز به مقام اولی رسید و تیم های خراسان رضوی و البرز نیز به ترتیب با کسب منفی 24 و منفی 35 امتیاز به عنوان های دومی و سومی دست یافتند.

در بخش انفرادی نوجوانان تکتم دستاربندان و حدیثه رئوف از استان خراسان رضوی به مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی رسیدند و پریچهر شاهی از استان تهران به عنوان سومی دست یافت.

در رده سنی جوانان و در بخش انفرادی سمیرا خداترس و بهاره دنیا تیغ از استان خراسان رضوی عنوان های نخست و دومی را از آن خود کردند و الهه سینیکایی نیز از استان البرز به مقام سومی رسید.

در بخش انفرادی بزرگسالان نیز مریم محمودی از استان زنجان قهرمان شد و فرزانه عسگری از استان مرکزی به مقام نایب قهرمانی رسید. فاطمه سرشتی از استان تهران نیز به مقام سومی بسنده کرد.

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به تیم ها و دوندگان برتر با حضور مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی، هاشم صیامی دبیر فدراسیون، عباس فتحی مسئول کمیته مسابقات و لیگ فدراسیون، سایه میرصادقی، رییس هیئت دوومیدانی استان کردستان و دست اندرکاران برگزاری این دوره از مسابقات صحرانوردی قهرمانی بانوان کشور برگزار گردید.

نتایج کلی تیمی:

رده سنی نوجوانان: خراسان رضوی همدان اصفهان تهران زنجان چهارمحال و بختیاری کردستان الف آذربایجان غربی آذربایجان شرقی مرکزی

رده سنی جوانان: خراسان رضوی قزوین چهارمحال و بختیاری آذربایجان شرقی کردستان تهران

رده سنی بزرگسالان: تهران خراسان رضوی البرز اصفهان زنجان قزوین

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3859

به "سرانجام مسابقه دوی صحرانوردی بانوان کشور با معرفی نفرات و تیم های برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام مسابقه دوی صحرانوردی بانوان کشور با معرفی نفرات و تیم های برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید