ویلموتس: فرصت کافی در اختیار جوان ها قرار خواهم داد، دوست دارم تیم ملی با بازی هجومی مورد احترام مردم باشد

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد که تیم ملی فوتبال با ارائه بازی های هجومی و گلزنی مورد احترام مردم قرار گیرد.

ویلموتس: فرصت کافی در اختیار جوان ها قرار خواهم داد، دوست دارم تیم ملی با بازی هجومی مورد احترام مردم باشد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ویلموتس در نشست با وزیر ورزش و جوانان گفت: از اینکه همه دور هم جمع شدیم بسیار خوشحالم و این مهم ما را قویتر می نماید و خوشحالم که یک تیم ملی خوب در اختیار داریم و دوست دارم تیم ملی با بازی خوب و هجومی و پیامد آن گلزنی مورد احترام مردم قرار گیرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما می خواهیم بازی خود را به حریفان تحمیل کنیم نه آنکه اسیر بازی حریف شویم و نگرش من هم علاوه بر کوتاه مدت در بلند مدت هم هست و در این راستا فرصت کافی هم با برنامه ریزی در اختیار جوان ها هم قرار خواهد گرفت و تیم های باشگاهی و لژیونرها را هم در این فرآیند زیر نظر خواهم داشت.

وی توجه وزیر ورزش و جوانان به تیم ملی فوتبال ایران را نیز ستایش کرد و ابراز امیدواری کرد که با عملکرد خوب در کوتاه مدت فوتبال ملی ایران را برای بلند مدت آماده کنیم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16306

به "ویلموتس: فرصت کافی در اختیار جوان ها قرار خواهم داد، دوست دارم تیم ملی با بازی هجومی مورد احترام مردم باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلموتس: فرصت کافی در اختیار جوان ها قرار خواهم داد، دوست دارم تیم ملی با بازی هجومی مورد احترام مردم باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید