وکیلی: چک بهتر از ما بازی کرد، روز ایران نبود

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران با بیان اینکه امروز روز شاگردانش نبود، گفت: تیم چک در همه فاکتورها بهتر از ما بود.

وکیلی: چک بهتر از ما بازی کرد، روز ایران نبود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، محمد وکیلی سرمربی تیم نوجوانان ایران درباره شکست برابر تیم جمهوری چک گفت: بازی سنگینی بود. تیم جمهوری چک در انتخابی رقابت های جهانی به عنوان دوم اروپا دست یافته بود. آن ها در سرویس خوب کار کردند و ما نتوانستیم در مقابل آن ها خوب عمل کنیم. تیم چک در در سرویس، دفاع و… از تیم ما بهتر کار کرد و پیروز شد. ما باید خود را برای مصاف با کلمبیا و ایتالیا آماده کنیم.

او در خصوص دست کم دریافت تیم جمهوری چک نیز اظهار کرد: در این سن غافلگیری زیاد رخ می دهد. به ندرت تیمی همه بازی هایش را می برد و طبیعتا باخت هم می تواند در این رده رخ دهد. به هرحال نوجوانان با توجه به سنشان دچار لغزش، دست کم دریافت حریف و یا احساسات می شوند. ما شش تعویض خود را انجام دادیم ولی امروز، روز ما نبود. نتوانستیم آن چیزی را که می خواهیم، پیاده کنیم.

وکیلی تاکید نمود: باید روی مسائل روحی و فنی بیشتر کار کنیم. ما مطمئنا از این گروه صعود می کنیم و البته امکان دارد در مرحله بعدی به تیم سخت تری برخورد کنیم. با این حال چیزی معلوم نیست و محتمل است چک به بلغارستان ببازد. از طرفی ما باید روی بازی با ایتالیا کار کنیم. کوشش ما این است که نقاط ضعف را رفع کنیم و با یک ریکاوری خوب به بازی های بعدی فکر کنیم. من خودم بابت این شکست ناراحتم و عذرخواهی می کنم ولی ورزش همین است، به خصوص در رده نوجوانان این اتفاقات رخ می دهد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

سلو بلاگ: سلو بلاگ: محفلی برای هم اندیشی

پریها: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16033

به "وکیلی: چک بهتر از ما بازی کرد، روز ایران نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وکیلی: چک بهتر از ما بازی کرد، روز ایران نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید