هواوی قصد دارد تا سال 2020 صندلی سامسونگ را تصاحب کند

به گزارش مهسان بلاگ، تمام کمپانی ها خواهان این هستند که در حوزه فعالیت خود مقام اول را داشته باشند. در صنعت گوشی های هوشمند، این عنوان در حال حاضر به سامسونگ تعلق دارد اما هواوی امیدوار است که تا سال 2020 بتواند تاج پادشاهی را از سامسونگ بگیرد و به بزرگ ترین سازنده گوشی های هوشمند بدل گردد.

هواوی قصد دارد تا سال 2020 صندلی سامسونگ را تصاحب کند

هواوی همین حالا هم با پشت سر گذاشتن اپل به مقام دوم دست یافته است و به همین خاطر دریافت مقام سامسونگ هدف دور از انتظاری به حساب نمی آید. این کمپانی گوشی های جذاب زیادی را روانه بازار نموده که از بین آن ها می توانیم به سری گوشی های پرچم دار P و میت اشاره کنیم که هم از جانب کارشناسان و هم از جانب کاربران مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند.

ریچارد یو (Richard Yu)، مدیرعامل بخش گجت های مصرفی هواوی در یک مصاحبه اختصاصی با CNBC گفته که آن ها در سال 2019 تقریبا هم رده سامسونگ می شوند و امیدوار است در سال 2020 سامسونگ را پشت سر بگذارند و مقام بزرگ ترین سازنده گوشی های هوشمند را از آن خود نمایند.

البته هواوی برای دستیابی به این هدف باید چالش های زیادی را پشت سر بگذارد. به عنوان مثال در اوایل سال میلادی جاری، قرار بود هواوی همکاری خود را با اپراتورهای مخابراتی آمریکا برای فروش گوشی های خود شروع کند ولی نهادهای قانون گذار اعلام کردند که این موضوع می تواند منجر به تهدید امنیت ملی گردد و به همین خاطر این اپراتورها از این قرارداد پا پس کشیدند. همچنین برخی از فروشگاه های زنجیره ای آمریکا مانند Best Buy فروش گوشی های این شرکت را متوقف نموده اند. از آنجایی که بازار آمریکا یکی از مهم ترین بازارهای گوشی های هوشمند محسوب می گردد، چنین وقایعی تاثیر زیادی در کاهش رشد فروش گوشی های هواوی دارد.

منبع: UberGizmo

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2945

به "هواوی قصد دارد تا سال 2020 صندلی سامسونگ را تصاحب کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی قصد دارد تا سال 2020 صندلی سامسونگ را تصاحب کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید