نوراللهی: کاپیتان ها همدلی ایجاد کردند

به گزارش مهسان بلاگ، ما موقعیت های زیادی داشتیم.فکر می کنم نیمه اول بهتر از نیمه دوم دوم بودیم.سه چهار موقعیت هم داشتیم که به گل تبدیل نشد.

نوراللهی: کاپیتان ها همدلی ایجاد کردند

به گزارش خبرنگاران ،احمد نورالهی هافبک پرسپولیس که مقابل تراکتورسازی نود دقیقه در میدان بود بعد از بازی در جمع خبرنگاران گفت:بازی قشنگی را شاهد بودیم هر چند گلی نداشت اما ما موقعیت های زیادی داشتیم.فکر می کنم نیمه اول بهتر از نیمه دوم دوم بودیم.سه چهار موقعیت هم داشتیم که به گل تبدیل نشد.تراکتورسازی هم تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد.امیدوارم در آینده بتوانیم موفق شویم.

بازیکن شماره 8 پرسپولیس درباره داوری این بازی گفت: نمی توانم درباره داوری نظر دهم چون زیاد تاثیر نداشت.گل تراکتورسازی هم آفساید بود.در کل فوتبال زیبایی را شاهد بودیم.از هوادران هم تشکر می کنم که در این روز بارانی به استادیوم آمده و ما را تشویق کردند.امیدوارم در بازی های آینده خوشحال شان کنیم.

گفت:در ابتدای بازی کاپیتان های هر دو تیم کوشش کردند بین طرفداران همدلی ایجاد نمایند. طرفداران با هم دوست باشند به فوتبال ایران یاری می نمایند و در نهایت فوتبال ایران موفق خواهد بود.

او درباره اینکه برای بازی آینده پرسپولیس باید به تبریز سفر کند،گفت:امروز هم مشکل خاصی نبود.مهم ارائه بازی جوانمردانه است.

بازیکن پرسپولیس درباره اینکه طرفداران تراکتورسازی پرچم ژاپن را به استادیوم آورده بودند، گفت:من ندیدم اما هر چه دوستی در فوتبال زیاد باشد به تیم ملی و باشگاه ها یاری می گردد.یاری طرفداران بسیار مهم است.

3-670

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3122

به "نوراللهی: کاپیتان ها همدلی ایجاد کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوراللهی: کاپیتان ها همدلی ایجاد کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید