نسل آینده فوتبال ایران قربانی تصمیمات مظلومی و فدراسیون فوتبال!

به گزارش مهسان بلاگ، پرویز مظلومی بدون توجه به قرارداد خود با فدراسیون فوتبال و برنامه های خود برای تیم ملی جوانان، از راهنمایی این تیم استعفا داد تا سرپرستی تیم استقلال را بر عهده بگیرد.

نسل آینده فوتبال ایران قربانی تصمیمات مظلومی و فدراسیون فوتبال!

به گزارش خبرنگاران، دیروز (شنبه) پرویز مظلومی با قبول سرپرستی تیم استقلال، از راهنمایی تیم ملی جوانان استعفا داد تا این تیم در فاصله کوتاهی، دومین مربی خود را هم از دست دهد و مجددا فرایند انتخاب سرمربی برای نسل جوان فوتبال ایران آغاز گردد. جدایی او از تیم ملی در شرایطی است که او کمتر از سه ماه قبل به عنوان سرمربی انتخاب شد؛ انتخابی که با نقدها اهالی فوتبال همراه بود و کارشناسان او را گزینه مناسبی برای راهنمایی فوتبالیست های جوان نمی دانستند چرا که او سابقه فعالیت در این رده سنی را نداشت و با راه و روش تربیت فوتبالیست هایی زیر 19 سال آشنا نبود.

در عین حال فدراسیون فوتبال بدون توجه به این موضوع و حتی معرفی مظلومی به عنوان سرمربی در سایت رسمی خود، مظلومی را برای راهنمایی جوانان انتخاب کرد و هیچ پاسخی هم به انتقادهای اجرا شده از این مربی نداد. حتی شرایط به گونه ای بود که مظلومی در یک برنامه تلویزیونی و در حالی که به عنوان کارشناس حاضر شده بود، خبر مربیگری در تیم ملی جوانان را خاطرنشان کرد و هیچ گاه فدراسیون فوتبال وظیفه ذاتی خود را در معرفی مربیان ملی انجام نداد.

در نتیجه مظلومی با آغاز اردوها در تمرینات حاضر شد و تیمش در تورنمنت مدافعان سلامت - که توسط فدراسیون فوتبال طراحی شده بود - با چند تیم باشگاهی در رده های پایه بازی کرد و در طول این سه ماه، بازی رسمی برای او در نظر گرفته نشد تا AFC مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را به زمان دیگری موکول کند و تمرینات جوانان هم تعطیل شد تا اینکه تغییر و تحولات در استقلال فرارسید و پرویز مظلومی هم بدون توجه به تعهدات خود نسبت به تیم ملی جوانان، سرپرست آبی پوشان پایتخت شد.

جدایی مظلومی با وجود نقدها به انتخابش، یک تصمیم بحث برانگیز دیگر از سوی فدراسیون فوتبال است. آن ها با قبول این اتفاق، مجددا موجبات نابه سامانی و بلاتکلیفی جدیدی را در تیم ملی جوانان رقم زده اند؛ آن هم در شرایطی که تیم ملی نوجوانان برای برگزاری اردو آماده می گردد، تیم ملی جوانان باید یک بار دیگر در جهت انتخاب سرمربی قرار بگیرد!

اما جدایی مظلومی در این شرایط، این تصور را میان اهالی فوتبال به وجود آورده کهتیم ملی جوانان برای مظلومی یک شغل نه چندان بااهمیت بوده و از آن برای پر کردن دوران بیکاری خود استفاده نموده استو از طرفی فدراسیون فوتبال هم بعد از به تعویض افتادن بازی های آسیایی، درخواست مظلومی برای حضور در استقلال را غینمت شمرده است تا فرد دیگری را به جای او انتخاب کند.

در نتیجه اینکه، آنطور که به نظر می آید، مظلومی و فدراسیون فوتبال کمتر از هر کسی به برنامه و اهداف خود برای موفقیت با تیم ملی جوانان ایمان و اعتقاد داشتند و با تغییر و تحولات در استقلال، به این همکاری خاتمه بخشیدند تا بیشترین آسیب این اتفاق به جوانان برخورد کند که در شرایط کنونی بیش از هر چیزی به ثبات نیازدارند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 65545

به "نسل آینده فوتبال ایران قربانی تصمیمات مظلومی و فدراسیون فوتبال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل آینده فوتبال ایران قربانی تصمیمات مظلومی و فدراسیون فوتبال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید