ناسا اتهام علیه یکی از فضانوردان مستقر در ایستگاه فضایی بین المللی خود را آنالیز می نماید ، دسترسی به حساب های بانکی مجازی در طول ماموریت فضایی

به گزارش مهسان بلاگ، سازمان فضایی امریکا (ناسا) ادعای اقدام مجرمانه در ایستگاه فضایی بین المللی خود را آنالیز می نماید.بر اساس این اتهام یک فضانورد زن به نام آن مک کلین در ایستگاه فضایی ناسا اقدام به ورود به حساب بانکی شریک زندگی سابق خود نموده است.

ناسا اتهام علیه یکی از فضانوردان مستقر در ایستگاه فضایی بین المللی خود را آنالیز می نماید ، دسترسی به حساب های بانکی مجازی در طول ماموریت فضایی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از نیویورک تایمز، این ادعا توسط همسر سابق خانم مک کلین مطرح شده و می تواند بازتابی جدی برای وی داشته باشد. این ادعا وی را مقصر در ورود غیرقانونی به حسابهایی می داند که به شکل آنلاین در دسترس بودند و این به معنای ورود غیرقانونی است.

شاید برایتان جالب باشد بدانید این نخستین جرم فضایی دنیا محسوب می گردد. با این وجود روستی هاردین وکیل مدافع این فضانورد به نیویورک تایمز گفت: موکلش انجام هر گونه اقدام ناشایست را به شدت رد می نماید. طبق قوانین ناسا، فضانوردانی که مرتکب جرم در فضا می شوند باید مطابق به قوانین کشورشان جرم که انجام داده اند جوابگو باشند.

سامر وردن همسر این زن و افسر سابق اطلاعات نیروی هوایی ، شکایتی را در کمیسیون تجارت فدرال مطرح نموده است که می گوید همسرسابقش آن مک کلاین در طی یک ماموریت شش ماهه به حساب بانکی وی دسترسی پیدا کرد. والدین وردن نیز شکایتی را به دفتر بازرس کل ناسا ارائه کردند ، مبنی بر اینکه خانم مک کلین به عنوان بخشی از یک کارزار بسیار محاسبه شده برای دستیابی به حضانت فرزندش به پرونده های اقتصادی خصوصی خانواده وردن دسترسی داشته است.

ادعای سرقت هویت از سوی این فضانورد نیز در دست آنالیز است. تا این لحظه خانم مک کلین تمام اتهامات مطرح شده را رد نموده است. او در توئیتر خود نوشت: حقیقت بر این ادعاها صدق نمی نماید. ما جدایی شخصی و دردناکی را پشت سر گذاشتیم که اکنون متأسفانه رسانه ای شده است. من به حساب های او ورود ننموده ام.

براساس گزارش ها ، این زن و شوهر در سال 2014 ازدواج کردند و اخیرا؛ چند ماه پس از ارائه پرونده های طلاق این زوج، خانم مک کلین به فضا رفت و در این مدت وردن فهمید که او به حساب بانکی دسترسی پیدا نموده است.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: انتخاب
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16331

به "ناسا اتهام علیه یکی از فضانوردان مستقر در ایستگاه فضایی بین المللی خود را آنالیز می نماید ، دسترسی به حساب های بانکی مجازی در طول ماموریت فضایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناسا اتهام علیه یکی از فضانوردان مستقر در ایستگاه فضایی بین المللی خود را آنالیز می نماید ، دسترسی به حساب های بانکی مجازی در طول ماموریت فضایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید