مهر تایید کمیسیون برنامه و بودجه بر اعتبارات پیشنهادی شهرداری

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران آنلاین:رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران از تایید بودجه پیشنهادی شهرداری در حوزه سازمان ها و شرکت ها برای سال 98 خبر داد.

مهر تایید کمیسیون برنامه و بودجه بر اعتبارات پیشنهادی شهرداری

به گزارش شهرنوشت، مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با بیان این که اعتبارات پیشنهادی شهرداری در حوزه سازمان ها و شرکت ها برای سال 1398 مورد تایید کمیسیون برنامه و بودجه است، مطرح نمود: سود پیشنهادی شهرداری برای شرکت ها و سازمان ها نیز مورد تایید این کمیسیون است و با توجه به تصویب سرجمع سود شرکت ها و سازمان ها در جدول منابع، هر گونه کاهش در سود یک سازمان و شرکت خاص صرفاً در صورتی قابل بررسی است که میزان افزایش آن در حوزه سازمان ها و شرکت های همان ماموریت پیشنهاد شود، در غیر این صورت پیشنهاد قابل طرح و بررسی نیست.

او در جریان صد و سی امین جلسه علنی شورای شهر تهران اظهار کرد: با عنایت به مصوبات شورا در جریان بررسی بودجه عمومی شهرداری تهران در روز سه شنبه 14 اسفند،کلیه اعتبارات مصوب در بخش هزینه ای (کمک شهرداری) و تملک دارائی سرمایه ای (وجوه اداره شده و درآمد کارگزاری ناشی از آن) پس از درج در سامانه بودجه عمومی مستقیماً در جداول بودجه شرکتی منعکس خواهد شد.

فراهانی ادامه داد: این اعتبارات همان اعتبارات دوبار منظور شده ست و تغییر آن ها در بودجه عمومی در بودجه شرکتی نیز منعکس خواهد شد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6481

به "مهر تایید کمیسیون برنامه و بودجه بر اعتبارات پیشنهادی شهرداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهر تایید کمیسیون برنامه و بودجه بر اعتبارات پیشنهادی شهرداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید