مسائل موجود در قرچک با وحدت و انسجام دستگاه ها قابل حل است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، بهمن خطیبی عصر سه شنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه طی سخنانی گفت: با توجه به بحران های اقتصادی پیش آمده برای کشور یکی از اسراری که در این نظام وجود دارد و کمتر دیده شده است همه افراد علی رقم همه نقدها دارای اتحاد و انسجام هستند که این اتحاد وهمدلی بین همه احاد دیده می گردد که در برابر دشمن متحد هستند.

مسائل موجود در قرچک با وحدت و انسجام دستگاه ها قابل حل است

وی با بیان اینکه در همه کشورها همین نوسان قیمت و ارز کافی بود که دولت را ساقط کند اضافه نمود: با توجه به این مسائل می بینیم که مردم همه این مسائل و ناملایمات را نیز تحمل کردند و این تحمل ناشی از عشق و علاقه مردم به نظام است.

خطبی در ادامه بیان داشت: اگر ما تاریخ مطبوعات کشور را مورد آنالیز قرار دهیم می بینیم 175 سال پیش اولین روزنامه ایران روزنامه ها بسیار تاثیرگذار بوده اند و هم اکنون نیز این اهمیت و تاثیرگذاری وجوددارد و بسیار پر رنگ تر نیز شده است.

سرپرست فرمانداری قرچک در ادامه با اشاره به اینکه با توجه به مسائل و مسائلی که در منطقه وجود دارد یک انسجامی در همه شهرستان های استان تهران دیده می گردد بیان داشت: تمام کوشش ما این است که همه خبرنگاران با یک نگاه دیده شوند و از حوزه های مختلف به نحو احسنت بهره مند شویم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2087

به "مسائل موجود در قرچک با وحدت و انسجام دستگاه ها قابل حل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل موجود در قرچک با وحدت و انسجام دستگاه ها قابل حل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید