محمد طاهری: کم بازی کردن بر روحیه ام تأثیر گذاشت

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران: کاپیتان تیم ملی فوتسال گفت: کم بازی کردن در ویتنام بر روحیه ام تأثیر گذاشت.

محمد طاهری: کم بازی کردن بر روحیه ام تأثیر گذاشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمد طاهری بعد از بازگشت تیم ملی فوتسال از مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در پاسخ به این سؤال که آیا ایران شخصیت قهرمانی را در فوتسال آسیا از دست داده است، گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی نیست. ما بدشانس بودیم و قهرمانی را از دست دادیم، ضمن اینکه اصلاً فکر نمی کردیم بازی فینال به پنالتی بکشد.

وی اضافه کرد: از تمام مردم ایران عذرخواهی می کنم و امیدوارم بتوانیم در تورنمنت های بعدی این نتیجه را جبران کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سؤال که آیا این عذرخواهی ها سریالی نشده است، پاسخ داد: به هر حال تیم های دیگر هم کار می نمایند و ما هم باید بیشتر از گذشته کار و تمرین کنیم. ژاپن و تایلند اردوی خود را در اسپانیا برگزار کردند و ژاپنی ها حاصل کوشش خود را با قهرمانی گرفتند.

طاهری در واکنش به طرح این موضوع که سرمربی تیم ایران هم اسپانیایی بوده است، یادآور شد: خسوس مربی بزرگی است. البته سرمربی تیم را بزرگان انتخاب کردند و ما به عنوان بازیکن تنها باید درون زمین کوشش می کردیم.

بازیکن باتجربه تیم ملی فوتسال کشورمان اضافه کرد: برای آنکه از دیگر کشورهای در حال پیشرفت عقب نمانیم باید خودمان هم کوشش بیشتری انجام دهیم.

وی درباره اینکه او نیز همانند بازیکنان باسابقه ای چون کشاورز و نظری چندان مورد توجه خسوس نبوده و کمتر بازی نموده است، توضیح داد: درباره این بحث می توان صحبت کرد اما من مسئله ای نداشتم و به عنوان یک بازیکن وظیفه ام اجرای دستورات مربی است البته کم بازی کردم اما به تصمیم مربی احترام می گذارم.

طاهری ادامه داد: از کم بازی کردن خود ناراحتم اما معتقدم یک دقیقه پوشیدن پیراهن تیم ملی هم افتخار است. من صددرصد از نظر بدنی آماده بودم اما کم بازی کردن از نظر روحی و روانی بر من تأثیر گذاشت.

وی در خصوص تاثیر نبودن کشاورز و نظری یادآور شد: این موضوع را باید از سرمربی تیم ملی سؤال کنید اما کشاورز و نظری زحمات زیادی برای تیم ملی فوتسال کشیدند و در روسیه هم نظری نشان داد که پنالتی گیر خوبی است. در هر صورت این نظر سرمربی تیم است و ما باید بیشتر درون زمین کوشش نموده و به تیم یاری کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال در خصوص اینکه گفته می گردد خسوس مربی بزرگی نیست، تاکید نمود: من در جایگاهی نیستم که در این باره صحبت کنم. البته انتظارات از فوتسال زیاد است اما تا جایی که می دانم خسوس مربی کوچکی نیست و افتخارات متعددی را کسب نموده است. اینکه بیکار بوده یا نبوده و یا مسائل دیگر به من مربوط نمی گردد و بحث مدیریتی است که افتخاری و کفاشیان درباره آن تصمیم گیرنده هستند اما من رزومه او را شنیده ام و معتقدم تجربه خوبی دارد.

طاهری درباره نقدها شمس و شمسایی به تیم ملی فوتسال هم گفت: آنها از بزرگان فوتسال ایران هستند و دل شان می سوزد و می خواهند به تیم یاری نمایند. آقایان شمس و شمسایی از اینکه نتوانسته ایم قهرمان شویم ناراحت هستند و به همین خاطر بحث هایی را مطرح نموده اند. با این حال من در این باره نمی توانم نظر بدهم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 17450

به "محمد طاهری: کم بازی کردن بر روحیه ام تأثیر گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد طاهری: کم بازی کردن بر روحیه ام تأثیر گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید