مجیدی: راه درازی تا سرمربیگری استقلال دارم

به گزارش مهسان بلاگ، فرهاد مجیدی روی مدار منطق حرکت می نماید. او نمی خواهد به این زودی ها سرمربی استقلال گردد. فرهاد به دنبال کسب تجربه است. او درست قدم برمی دارد.

مجیدی: راه درازی تا سرمربیگری استقلال دارم

فرهادمجیدی با تمجید از توانایی های کارلوس کی روش تیم ملی را شانس قهرمانی جام ملت های آسیا می داند: تیم ملی ما با حضور یک مربی بزرگ و باهوش بنام کی روش و بازیکنان خوب شاغل در اروپا ، کار سختی برای قهرمانی ندارد. من امیدوارم که در بازیهای حذفی بدشانسی و ناداوری به ما صدمه نزند. ما سال جاری بعد از چند دهه می توانیم قهرمان آسیا شویم و دل ملت را شاد کنیم . تاج و کفاشیان در چند سال گذشته برای فدراسیون و توسعه فوتبال زحمات زیادی کشیده اند. این قهرمانی ضمن شادی دل مردم ، خستگی را از تن همه فوتبالی ها ، بازیکنان و مربیان تیم ملی خارج خواهد نمود

مجیدی درادامه حرف هایش به دلیل حضوردراستقلال به عنوان مربی اشاره دارد: اگر شانسی برای استقلال قائل نبودم، وارد کاردراین تیم نمی شدم. به عنوان کسی که قبلا در استقلال بازی نموده و امروز به عنوان برادر بزرگتر در کنار بازیکنان هستم، به آنها توصیه می کنم که با نظم و انضباط و دوری از حاشیه فقط تمرین نمایند و با استفاده از تجربیات شفر، بر کیفیت فنی خود اضافه نمایند. استقلال امروز نیازی به حاشیه ندارد. حاشیه سازان هم بدانند که نمی توانند در استقلال تفرقه بیاندازند. من با شفر جلسات زیادی داشته ام. او تاکید زیادی روی نظم و انضباط دارد. بازیکنان باید بدانند، ارنج تیم را آقای شفر بر اساس تمرینات انتخاب می نماید نه بر اساس مصاحبه و حاشیه سازی. طرفداران می دانند که من همیشه صادقانه و با تمام وجودم برای شادی دل آنها کوشش نموده ام.

مجیدی عمیقا اعتقاد دارد که باید قدم به قدم دردنیای مربیگری حرکت کند:من خیلی دوست داشتم به استقلال بیایم. بارها گفته بودم که دوست دارم به استقلال یاری کنم. سعی کردم کلاس های خوبی بروم و نکات آموزشی خوبی یاد بگیرم. نزدیک به پنج ماه به صورت عملی در تمرینات تیم جوانان اسپانیول هم حاضر شدم. امروز مدرک A آسیا را دارم. زیرنظر اتحادیه فوتبال انگلیس هم مدرک مربی گری گرفته ام. منتظر بودم تا باشگاه از من دعوت به همکاری کند. به هر دلیلی این امکان تا کنون ایجاد نشد تا اینکه هفته گذشته جلسات نهایی را با مدیریت و سرمربی باشگاه برگزارکردم و قرار شد از نیم فصل به استقلال یاری کنم. من از گذشته با آقای فتحی در ارتباط بودم و از زمان حضور ایشان در باشگاه جلسات منظمی داشتیم . با شفر هم جلسات بسیار خوبی داشتم و مفصل درباره نحوه همکاری و اینکه چگونه می توانم به باشگاه یاری کنم، صحبت هایی انجام دادیم . نکته جالبی که باید بگویم این است که ورود من به استقلال در دوران بازیکنی با مساعدت آقای فتحی به عنوان مدیرعامل باشگاه بهمن همراه بود و او با صدور رضایت نامه باعث شد تا راهی استقلال شوم. باید بگویم که سرمربی گری استقلال در یک دوره ای به من پیشنهاد شد و من به دلیل اینکه احساس کردم شاید به عنوان سرمربی نتوانم به استقلال یاری کنم، به استقلال نیامدم. اگر امروز به استقلال آمدم، برای این آمده ام که به تیم یاری کنم و این توان را در خود می بینم. من راه درازی برای سرمربی شدن دارم و باید به تجربیاتم اضافه کنم. طبیعی است حضور در کنار شفر برای من بسیار مفید خواهد بود.

10-270

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4440

به "مجیدی: راه درازی تا سرمربیگری استقلال دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی: راه درازی تا سرمربیگری استقلال دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید