ماسک شفاف ضد کرونا هم آمد

به گزارش مهسان بلاگ، با ایمن ترین و هوشمندترین ماسک صورت در جهان با عنوان LEAF به جنگ کووید19 بروید. این ماسک شفاف با بهره گیری از فناوری استریل اتوماتیک با کمک اشعه ماوراء بنفش UV-C، بسکمک از گونه های میکروارگانیزم ها را فیلتر کرده و اجازه ورود هیچ گونه ویروس یا باکتری را به درون دهان یا ریه های کاربر نمی دهد. این ماسک ضدکرونا از فیلترهای کربن HEPA سری UPA استفاده کرده و شرایطی ایمن در شرایط تنفس کاربران فراهم می کند.

ماسک شفاف ضد کرونا هم آمد

این فناوری قادر به فیلتر 99.97 درصد آلاینده ها از جمله ذرات معلق با اندازه 0.3 میکرون بوده و ارگانیزم های میکروبی همانند باکتری ها و ویروس ها را در صورت ورود احتمالی به درون ماسک مهار می کند. فناوری استریل با اشعه ماوراء بنفش تمامی ارگان های میکروبی را هدف قرار داده و باعث از بین رفتن دی ان ای پاتوژن ها می شود. این سیستم همچنین با بهره گیری از فناوری فیلتراسیون کربن تمامی مواد عالی و بوهای بد را فیلتر کرده و هوایی تازه و پاکیزه را به درون ریه های هدایت می کند.

این ماسک با تهویه فعال و سیستم تصفیه استاندارد N99 + HEPA طراحی شده و قابلیت استفاده مجدد حداقل تا یک ماه را دارد. آدام لایتمن یکی از طراحان این ماسک ضد کرونای هوشمند می گوید: با گسترش ویروس کرونا در سراسر جهان، مصرف روزانه ماسک افزایش پیدا کرده و همین امر نیز تأثیر بسیار بدی را در محیط زیست ایجاد کرده است. به همین دلیل ما به این فکر افتادیم تا ماسکی منعطف با قابلیت استفاده دوباره از مواد بازیافت را طراحی کرده و در اختیار کاربران قرار دهیم.

این ماسک به دلیل بافت شفاف چهره کاربران را پنهان نکرده و حتی لبخند زیبای آنها را نیز علی رغم پوشش منعطف در صورت به نمایش می گذارد. کاربران با بهره گیری از این فناوری دیگر نیازی به خرید روزانه ماسک صورت نداشته و می توانند حداقل برای یک ماه از خرید ماسک بی نیاز شوند. این ماسک دیگر نیازی به شست و شو و ضدعفونی پس از مصرف ندارد؛ چرا که تنها با فشردن یک دکمه، فناوری استریل با اشعه ماوراء بنفش فعال شده و تمامی میکروارگانیزم ها را مهار کرده و ماسکی کاملاً استریل شده را تحویل کاربران می دهد. ماسک ضدکرونای هوشمند LEAF در حال حاضر در سایت ایندی گوگو با قیمتی برابر 89 دلار امریکا پیش فروش می شود.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 51722

به "ماسک شفاف ضد کرونا هم آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماسک شفاف ضد کرونا هم آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید