قدردانی دکتر مونسان از همراهی دستگاه های دخیل در روند تهیه و ثبت جهانی پرونده جنگل های هیرکانی

به گزارش مهسان بلاگ، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از همراهی و همکاری دستگاه ها و نهادهای دخیل در روند تهیه، ارائه و ثبت جهانی پرونده جنگل های هیرکانی قدردانی کرد.

قدردانی دکتر مونسان از همراهی دستگاه های دخیل در روند تهیه و ثبت جهانی پرونده جنگل های هیرکانی

به گزارش خبرنگاران در پیغام قدردانی و تبریک دکتر علی اصغر مونسان آمده است:

ثبت جنگل های هیرکانی ایران به عنوان دومین اثر بزرگ طبیعی و بیست و چهارمین اثر کشورمان در فهرست میراث جهانی یونسکو کام همه مردم و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شیرین و افتخاری دیگر نصیب ما کرد.

بی تردید اگر همکاری و همراهی اثربخش سازمان ها، دستگاه ها و نهادهای ذی ربط نبود این موفقیت بزرگ بین المللی به دست نمی آمد. لذا لازم می دانم ضمن تبریک دوباره این رویداد مبارک، مراتب قدردانی صمیمانه خود را از سازمان محیط زیست، سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری، کمیسیون ملی یونسکو در ایران، نمایندگی ایران در یونسکو، وزارت امور خارجه، دانشگاه های تربیت مدرس و تهران، موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع، استانداران و مسئولان استان های سمنان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و گیلان، سازمان های مردم نهاد، جوامع محلی، رسانه ها و سایر مجموعه ها، اشخاص حقیقی و حقوقی که در این راستا سخت یاریگر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بودند ابراز نمایم. امیدوارم این موفقیت بزرگ موجب ارتقای صندلی ملی و بین المللی جنگل های ارزشمند و منحصر به فرد هیرکانی و رونق افزون تر صنعت گردشگری کشورمان گردد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: میراث آریا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 11914

به "قدردانی دکتر مونسان از همراهی دستگاه های دخیل در روند تهیه و ثبت جهانی پرونده جنگل های هیرکانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی دکتر مونسان از همراهی دستگاه های دخیل در روند تهیه و ثبت جهانی پرونده جنگل های هیرکانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید