علت غیبت طولانی برند اچ تی سی در بازار تلفن همراه چیست؟

به گزارش مهسان بلاگ، برند اچ تی سی حضور پررنگی در بازار تلفن همراه ندارد. این عدم حضور به ویژه در سایه حکضور پررنگ برندهای چینی در ای بازار بیش از هر زمان دیگری به چشم می آید اما آیا واقعا قرار نیست دیگر شاهد حضور این برند در بازار تلفن همراه باشیم؟

علت غیبت طولانی برند اچ تی سی در بازار تلفن همراه چیست؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری طی چند سال اخیر برند اچ تی سی چند گوشی منتشر نموده است که تقریباً همه آنها دارای سطحی میان رده هستند اما سال جاری این شرکت غایب است و هیچ تلفنی را منتشر ننموده است.

این روزها که رقابتی سخت بین برند کره ای سامسونگ و برند آمریکایی اپل در جریان است و در بخش دیگر بازار نیز برندهای چینی در کوشش برای جلب نظر مثبت کاربران هستند، بسیار عجیب است که اچ تی سی همچنان بدون هیچ نوع محصولی مانده است. با این حال ، مدیرعامل جدید این شرکت ، ایو مایترس ، می گوید اچ تی سی دست از فراوری و تجارت گوشی های هوشمند بر نمی دارد.

وی دیدگاه خود در خصوص بازگشت به بازار گوشی های هوشمند رده بالا را نیز بیان نمود و گفت به زودی اچ تی سی با محصولی بسیار قدرتمند به بازار گوشی های قدرتمند باز می شود. وی در پاسخ به این سوال که چرا اچ تی سی تا تاکنون از سایر فراوریکنندگان تلفن های هوشمند در این صنعت عقب مانده است، گفت: اچ تی سی مدتی وقت خود را صرف تحقیق و توسعه گوشی های هوشمند قدرتمند نموده است و در نتیجه بیشتر روی بخش تکنولوژی VR خود متمرکز شده است. در همین حال ، امثال سامسونگ و هواوی دست از سرمایه گذاری در نوآوری های سخت افزاری برنداشته اند و روی افزایش فروش خود متمرکز شده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: انتخاب
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 20645

به "علت غیبت طولانی برند اچ تی سی در بازار تلفن همراه چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت غیبت طولانی برند اچ تی سی در بازار تلفن همراه چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید