شب های فرهنگی-گردشگری دزفول به سر رسید

به گزارش مهسان بلاگ، جشنواره شب های فرهنگی-گردشگری دزفول که برای دومین سال پیاپی در این شهرستان برپا شده بود، در میان استقبال گرم مردم به کار خود خاتمه داد.

شب های فرهنگی-گردشگری دزفول به سر رسید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، حجت اله آریایی نیا رئیس اداره میراث فرهنگی دزفول امروز دوشنبه سوم دی ماه 97 اظهار کرد: دومین جشنواره شب های فرهنگی ـ گردشگری دزفول به همت اداره میراث فرهنگی شهرستان و با همکاری فعالان گردشگری و سازمان های مردم نهاد، در راستای معرفی جاذبه های فرهنگی و گردشگری دزفول برگزار گردید.

او ادامه داد: در این جشنواره که در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید سوداگر برگزار گردید، تمام ظرفیت های طبیعی، تاریخی، مذهبی، تفریحی، صنایع دستی، خدمات گردشگری، و موسیقی به شهروندان، علاقه مندان و گردشگران معرفی گردید.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دزفول در ادامه به ویژه برنامه هایی که مناسبت شب یلدا در این جشنواره برگزار گردید اشاره نمود و گفت: در طولانی ترین شب سال، به منظور زنده نگه داشتن سنت کهن ایرانی جشن شب یلدا با اجرای برنامه های متنوع نظیر نقالی خوانی، استند آپ کمدی، اجرای موسیقی زنده و مسابقه برگزار گردید.

او معرفی این شهرستان به عنوان یکی از قطب های گردشگری استان خوزستان و نیز جذب سرمایه گذار در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باتوجه به ظرفیت ها و جاذبه های قوی دزفول را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و گفت: سال گذشته و پس از برگزاری نخستین دوره این جشنواره، برنامه ریزی کردیم که برگزاری شب های فرهنگی گردشگری دزفول را به صورت سالانه تداوم بخشیم و امروز بسیار خرسندیم که بر مبنای قولی که دادیم توانستیم برای دومین سال پیاپی این جشنواره را برگزار کنیم.

آریایی نیا تأکید کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی به صورت سالانه باعث خواهد شد تا به واسطه آن ظرفیت های شهرستان به نحو احسن به گردشگران شناسانده گردد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: میراث آریا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3971

به "شب های فرهنگی-گردشگری دزفول به سر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شب های فرهنگی-گردشگری دزفول به سر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید