سینه چاک های سردار

به گزارش مهسان بلاگ، در روز هایی که فوتبال در همه لیگ های معتبر اروپایی تعطیل است، شایعات درباره بازار نقل وانتقالات به قوت خودش باقی است؛ باشگاه های مطرح اروپایی از همین حالا بازیکنان مدنظرشان را زیر ذره بین قرار داده اند تا به محض بازشدن پنجره نقل وانتقالات بتوانند آن ها را جذب نمایند.

سینه چاک های سردار

در این بین برای ایرانی ها شرایط در این دوره متفاوت تر شده، چراکه دو مهاجم ملی پوش ایرانی با درخششی که در لیگ های دسته دوم اروپایی داشته اند، حالا توجه تیم های عظیم تر را به خودشان جلب نموده اند؛ اولی مهدی طارمی، مهاجم ریوآوه پرتغال است که سخت بگردد تصور کرد فصل آینده هم در این تیم باشد. او همین حالا سه تیم گردن کلفت پرتغال؛ یعنی پورتو، بنفیکا و اسپورتینگ را مشتری خودش می بیند و تیمی مثل بوردو از لیگ یک فرانسه هم بدش نمی آید او را به خدمت بگیرد.

به غیر از طارمی، اما گزینه جذاب تر، سردار آزمون، مهاجم تیم زنیت روسیه است؛ سردار در این فصل؛ چه در رقابت های داخلی و چه لیگ قهرمانان اروپا درخشیده و خواستار زیادی دارد. جنس تیم هایی که سردار آزمون را می خواهند، اما متفاوت تر از تیم هایی است که به دنبال مهدی طارمی هستند. تقریبا هر روز یک مشتری گردن کلفت برای سردار آزمون پیدا می گردد. پروپاقرص ترین این مشتری ها ناپولی است؛ یکی از سرشناس ترین تیم های لیگ ایتالیا که گفته می گردد پیشنهاد قرارداد پنج ساله ای را به سردار آزمون ارائه نموده اند. ناپولی پیش تر هم سردار آزمون را زیر نظر داشته و حالا می خواهد هرطور شده این جوان 25 ساله ایرانی را به بند ناپل بکشاند.

البته این تمام ماجرا نیست، چون چندروزی می گردد که رسانه های ایتالیایی از پیشنهاد تیم های انگلیسی برای سردار آزمون خبر می دهند؛ وستهام، اورتون و به تازگی آرسنال هم تیم هایی هستند که گفته می گردد برای داشتن سردار آزمون کوشش می نمایند؛ هرچند دو گزینه اولی بسیار محتمل تر از گزینه سوم؛ یعنی آرسنال است.

به غیر از لیگ انگلیس، سردار آزمون مشتری ای از اسپانیا و لالیگا دارد! همین یکی، دو روز گذشته، یکی از روزنامه های اسپانیایی با کارکردن عکس عظیمی از سردار آزمون اطلاع داد که تیم سویا به دنبال خریدن این مهاجم ایرانی است. البته گزینه جذاب تری که از لالیگا به دنبال سردار آزمون است، تیم اتلتیکو مادرید با دیگو سیمئونه مشهور است؛ تیمی که البته بازی کردن در آن با توجه به سبک این تیم برای یک مهاجم کار چندان ساده ای به نظر نمی رسد.

تازه ترین مورد هم که می تواند در نوع خودش جذاب و جالب باشد، پیشنهاد از تیم میلان ایتالیاست؛ گفته می گردد مسئولان میلان هنوز نسبت به ماندن یا رفتن زلاتان ایبراهیموویچ مطمئن نیستند و می خواهند اگر این بازیکن در خاتمه فصل از روسونری جدا شد، یک بازیکن جایگزینش نمایند؛ یکی از آن بازیکنان هم سردار آزمون است.

با وجود شایعات زیاد مبنی بر داشتن این همه پیشنهاد، اما مسئولان باشگاه زنیت می گویند تا به الان هیچ پیشنهاد رسمی ای بابت سردار نگرفته اند و اگر قرار باشد پیشنهادی هم به دست آن ها برسد، آن را رد می نمایند، چون خودشان به شدت به این بازیکن احتیاج دارند. این موضوع یک طرف و شایعه رقم درخواستی بالا از سوی زنیت برای ترانسفرکردن سردار از سوی دیگر، همه معادلات را پیچیده نموده است. رسانه های خارجی نوشته اند با توجه به اینکه سردار مشتری های زیادی دارد، زنیت نمی خواهد این بازیکن را زیر 30 میلیون یورو بفروشد؛ موضوعی که اگر صحت داشته باشد، بسیاری از مشتریان سردار را فراری می دهد. اگر هم این ترانسفر با این رقم یا رقمی نزدیک به این عدد صورت بگیرد، آن وقت سردار آزمون تبدیل می گردد به گران قیمت ترین بازیکن تاریخ ایران.

به تمام این موارد باید موضوع دیگری هم اضافه گردد که آن علاقه خود سردار آزمون است؛ او چند روز پیش در گفت وگوی اینستاگرامی با هوادارانش گفته بود خودش ترجیح می دهد به تیمی در لیگ برتر انگلیس برود. ضمن اینکه مدیربرنامه های علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی برایتون انگلیس، هم چندی پیش گفته بود پدر سردار آزمون از او خواسته تیمی در لیگ برتر انگلیس برایش دست وپا کند. آیا سردار بازی در وستهام یا اورتون را به حضور در لیگ ایتالیا ترجیح می دهد؟

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: فرارو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 45726

به "سینه چاک های سردار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سینه چاک های سردار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید