سهراب مرادی با رئیس کمیته ملی المپیک دیدار کرد

به گزارش مهسان بلاگ، سهراب مرادی وزنه بردای المپیکی کشورمان که برای درمان آسیب دیدگی خود به آلمان سفر نموده بود پس از بازگشت به تهران ضمن حضور در کمیته ملی المپیک با صالحی امیری دیدار و گفت وگو کرد.

سهراب مرادی با رئیس کمیته ملی المپیک دیدار کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، سهراب مرادی وزنه بردار طلایی کشورمان که به شدت از ناحیه دیسک کمر خود ابراز ناراحتی می کرد با پیگیری های رئیس کمیته ملی المپیک جهت تکمیل دوره درمانی خود زیر متخصصین آلمانی به این کشور سفر نموده بود بعد از اتمام دوره درمانی خود و بازگشت به تهران با حضور در کمیته ملی المپیک ضمن دیدار با صالحی امیری گزارش مختصری از روند درمانی خود را ارائه کرد.

مرادی گفت: خوشبختانه پس از آزمایشات لازم زیر نظر دکتر امینی، پزشک متخصص و مجرب ایرانی در آلمان، روند بهبودی ام به خوبی پیش رفت و بدون جراحی به بهبودی نسبی دست یافته ام.

رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک نیز ضمن ابراز خوشحالی از روند مطلوب درمانی سهراب مرادی گفت: برای ما بیش از هر چیزی سلامتی ورزشکاران در اولویت است و بخاطر همین اگر آسیب دیدگی سختی برای ملی پوشان به وجود بیاید فدراسیون ورزشی مربوطه و فدراسیون پزشکی ورزشی نهایت کوشش خود را برای بهبودی وررزشکاران به کار خواهند بست و اگر در موادری خاص احتیاج به یاری داشته باشند در کنار این عزیزان خواهیم بود.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 7697

به "سهراب مرادی با رئیس کمیته ملی المپیک دیدار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهراب مرادی با رئیس کمیته ملی المپیک دیدار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید