سرمربی برایتون: جهانبخش فصل آینده استعداد خود را رو می نماید

به گزارش مهسان بلاگ، تهران- خبرنگاران- کریس هیوتون سرمربی تیم برایتون با حمایت از گراقیمت ترین خرید تیمش یعنی علیرضا جهانبخش تاکید نمود: جهانبخش استعداد حقیقی خود را فصل آینده نشان می دهد.

سرمربی برایتون: جهانبخش فصل آینده استعداد خود را رو می نماید

به گزارش خبرنگاران، نشریه فورفورتو روز یکشنبه نوشت: بدنبال درخشش جهانبخش در لیگ برتر هلند و کسب عنوان آقای گلی این رقابت ها در پیراهن آلکمار، باشگاه برایتون وینگر ملی پوش ایرانی را با قراردادی به ارزش 17 میلیون پوند خریداری کرد.

با این حال، وینگر 25 ساله ایرانی از ابتدای فصل در باز کردن دروازه حریفان ناکام مانده و از ترکیب تیمش در تساوی یک بر یک هفته گذشته مقابل نیوکاسل کنار گذاشته شد.

هیوتون با تضمین احیای جهانبخش در فصل آینده، نسبت به وفق پیدا کردن او و خرید تابستانی آنها یعنی فلورین آنتون ابراز اطمینان کرد.

هیوتون در این خصوص گفت: گاهی اوقات زمانی که بازیکنی جدید خریده اید و گزینه های دیگری هم دارید، کار سخت می گردد؛ بسیاری از بازیکنانی که در اولین فصل حضور در تیم جدیدشان ناکام هستند می توانند اینگونه استدلال نمایند که در صورتی که بیشتر به بازی گرفته شوند، به اصطلاح روی غلتک می افتند.

وی ادامه داد: با این وجود شما به عنوان سرمربی باید کوشش کنید تا برای برقراری تعادل در تیم کاری که به صلاح است را انجام دهید؛ در خصوص بازیکنانی که گفتم (جهانبخش و آندون)، اطمینان دارم فصل بعد چیزهای بیشتری از آنها خواهیم دید.

شکست 3 بر 2 روز گذشته کاردیف مقابل کریستال پالاس، ابهامات و تردیدها را در خصوص احتمال سقوط کردن برایتون از بین برد و حالا مرغ های دریایی آلبیون بدون فشار روانی و ترس از سقوط برای مصاف با توپچی ها به لندن سفر می نمایند و در آخرین بازی فصل در استادیوم خانگی (امکس) از منچسترسیتی پذیرایی می نمایند که برای قهرمانی در لیگ برتر جزیره به سه امتیاز این بازی احتیاج مبرمی دارد.

ورزشی**3991**2024

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: ایرنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 9025

به "سرمربی برایتون: جهانبخش فصل آینده استعداد خود را رو می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی برایتون: جهانبخش فصل آینده استعداد خود را رو می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید