سایپا &ndash پرسپولیس، 46 ساعت بعد از السد

به گزارش مهسان بلاگ، بازی پرسپولیس و السد ساعت 18:30 روز سه شنبه اول آبان انجام می گردد و دیدار با سایپا ساعت 16:45 روز پنجشنبه اول آبان.

سایپا &ndash پرسپولیس، 46 ساعت بعد از السد

به گزارش خبرنگاران ، این تصور که پرسپولیس در تعطیلی فعلی لیگ برتر به اندازه ب کافی استراحت کرد، از اساس اشتباه است چرا که بعد از اردوی تیم ملی قرمزها بازی های سخت و فشرده ای را در پیش دارند. در واقع پرسپولیس اگر بازیکن ملی پوشی داشته باشد، به اردوی تیم ملی خواهد پیوست و پرسپولیس هم آماده بازی 27 مهر با پیکان خواهد شد. بعد از آن پرسپولیس چهار روز فرصت دارد تا خود را برای میزبانی از السد در بازی برگشت آماده کند.

تا اینجا همه چیز عادی جلوه می نماید اما عجیب این است که حدود 46 ساعت بعد از این بازی سنگین، پرسپولیس باید با سایپا بازی کند. بازی پرسپولیس و السد ساعت 18:30 روز سه شنبه اول آبان انجام می گردد و دیدار با سایپا ساعت 16:45 روز پنجشنبه اول آبان. باید دید با توجه به نیمکت خالی، تعداد مصدومان و البته بازی های فشرده ای که بدن بازیکنان اصلی را تحت فشار بیشتری خواهد گذاشت، شرایط بدنی آن روز بازیکنان پرسپولیس اجازه خواهد داد بلافاصله بعد از دیدار با السد مهیای دیدار با سایپا شوند یا خیر.

این برنامه در واقع طوری چیده گردیده که پرسپولیس بعد از بازی السد در تهران فقط یک جلسه ریکاوری می تواند داشته باشد. مگر اینکه بازی با سایپا را به تعویق بیندازند.

2 - 210

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1930

به "سایپا &ndash پرسپولیس، 46 ساعت بعد از السد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایپا &ndash پرسپولیس، 46 ساعت بعد از السد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید