درخواست جامعه اسلامی علوم پزشکی ابن سینا در خصوص تجدید نظر در بازگشایی کلاس های ارشد

به گزارش مهسان بلاگ، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان در نامه ای به فراهانی، معاون آموزشی دانشگاه، خواستار تجدید نظر در زمینه بازگشایی دانشگاه برای مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد شدند.

درخواست جامعه اسلامی علوم پزشکی ابن سینا در خصوص تجدید نظر در بازگشایی کلاس های ارشد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان در نامه ای به فراهانی، معاون آموزشی دانشگاه خواستار تجدید نظر در زمینه بازگشایی دانشگاه برای مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد شدند.

متن نامه به شرح زیر است:

با توجه به اعلام بازگشایی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا جهت برگزاری کلاس های حضوری مقطع کارشناسی ارشد، شاهد ارسال اعتراضات زیادی از جانب دانشجویان این مقطع تحصیلی به دفتر تشکل دانشجویی جامعه اسلامی بودیم. با توجه به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر عدم بازگشایی دانشگاه ها حتی در شهر هایی که شرایط سفید دارند و همچنین جابجایی بین شهری دانشجویان غیر بومی که بعضا از مناطق پر خطر وارد دانشگاه خواهند شد، از شما درخواست داریم در این شرایط که هنوز خطر بیماری کرونا به صورت کامل برطرف نشده است و تجمع در مکان های عمومی از عوامل مهم انتقال این ویروس می باشد، در تصمیم خود جهت بازگشایی دانشگاه برای مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد تجدید نظر نمایید.

بدیهی است علاوه بر مشکل آلوده بودن محیط دانشگاه، دانشجویان از تردد های داخل شهر و اقامت در خوابگاه ناگزیر می باشند و به همین دلیل احتمال گسترش این آلودگی در بین دانشجویان بسیار زیاد است. همچنین مطابق اخبار اعلام شده و واصله از سوی معاونت فرهنگی-دانشجویی، قرار بر این است که در خوابگاه های ریحانه و شهید مباشر کاشانی به هر یک یا دو دانشجو اتاق مجزا اختصاص یابد که این کار خارج از اصول بهداشتی می باشد. همچنین مطابق اطلاعات هم اکنون هیچ اتاق خالی در خوابگاه ریحانه وجود ندارد و این مسئله باعث اعتراض گسترده از طرف دانشجویان خانم در مقطع کارشناسی ارشد شده است.

رونوشت:

رشید حیدری، ریاست دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا

سعید کاظمی، مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا

سیده زهرا اصغری، معاونت فرهنگی-دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 47759

به "درخواست جامعه اسلامی علوم پزشکی ابن سینا در خصوص تجدید نظر در بازگشایی کلاس های ارشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست جامعه اسلامی علوم پزشکی ابن سینا در خصوص تجدید نظر در بازگشایی کلاس های ارشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید