خبرنگاران خانه گردشگری سلامت در اردبیل افتتاح می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، اردبیل - خبرنگاران- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: خانه گردشگری سلامت در محل خانه ابراهیمی واقع در سرچشمه شهر اردبیل بزودی افتتاح می گردد.

خبرنگاران خانه گردشگری سلامت در اردبیل افتتاح می گردد

به گزارش خبرنگاران، نادر فلاحی روز پنجشنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اضافه نمود: این خانه گردشگری با هدف ارائه خدمات سلامت و درمان به اتباع خارجی بویژه اتباع آذری راه اندازی خواهد شد.

وی همچنین از راه اندازی نمایشگاه دائمی جاذبه های تاریخی و گردشگری اردبیل اطلاع داد و گفت: این نمایشگاه در محل نگارخانه شاه اسماعیل صفوی دایر شده و آماده استقبال از میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی است.

فلاحی درباره برگزاری اجلاس گردشگری سلامت در اردبیل بیان نمود: برگزاری این اجلاس از 28 خردادماه به مدت سه روز در محل دانشگاه محقق اردبیلی برنامه ریزی شده و در آن وزرا، سفرا و رؤسای اتاق های بازرگانی کشورهای عضو اکو حضور می یابند.

وی ادامه داد: در این همایش 30 بسته سرمایه گذاری در حوزه گردشگری سلامت به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

فلاحی همچنین با اشاره به شروع عملیات احداث اولین هتل پنج ستاره اردبیل اضافه نمود: نبود هتل پنج ستاره یکی از دغدغه های مسئولان استان است و به همین دلیل با سرمایه گذاران بخش خصوصی مذاکراتی درباره احداث هتل اجرا شده است.

او بیان نمود: با احداث هتل های پنج ستاره بی شک ماندگاری گردشگران بویژه گردشگران خارجی در استان افزایش یافته و دفعات سفر آنها نیز بیشتر خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به افتتاح پل معلق شیشه ای قوسی شکل هیر اضافه نمود: این پروژه هم با حضور رئیس جمهوری افتتاح می گردد و هم اکنون 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فلاحی گفت: در سفر رئیس جمهوری به استان اردبیل برنامه های زیادی در دستور کار دستگاه های اجرایی و نهادهای اداری استان اردبیل قرار گرفته که بهره برداری از چند پروژه مهم گردشگری از جمله آنهاست.

وی با اشاره به اینکه هشت پروژه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سفر رئیس جمهوری در استان اردبیل به بهره برداری می رسد، اضافه نمود: پروژه سردر عالی قاپو، راه اندازی چندین موزه تخصصی و بهره برداری از مجموعه شیخ کلخوران از دیگر طرح های افتتاحی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در این سفر است.

‬ 7110/ ‬ 1257

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: ایرنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 11034

به "خبرنگاران خانه گردشگری سلامت در اردبیل افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خانه گردشگری سلامت در اردبیل افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید