جزئیات آماری انتخاب رشته کارشناسی ارشد، توکلی: مهلت انتخاب رشته تمدید نمی گردد

به گزارش مهسان بلاگ، مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام جزئیات آماری انتخاب رشته کارشناسی ارشد ناپیوسته، گفت: داوطلبان تا فردا سه شنبه 25 تیرماه برای انتخاب رشته مهلت دارند.

جزئیات آماری انتخاب رشته کارشناسی ارشد، توکلی: مهلت انتخاب رشته تمدید نمی گردد

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، گفت: به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1398 که تاکنون برای انتخاب رشته اقدام نکردند، مهلت انتخاب رشته تا فردا سه شنبه 25 تیرماه تمدید شده است و داوطلبان در مهلت مشخص شده می توانند برای تکمیل فرم انتخاب رشته به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.

توکلی با بیان اینکه مهلت انتخاب رشته دیگر تمدید نمی گردد، اضافه نمود: متقاضیان باید سریع تر در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی برای ثبت 100 کدرشته محل اقدام نمایند.

توکلی گفت: تا 8 صبح امروز دوشنبه 24 تیرماه تعداد 185 هزار و 272 داوطلب از 456 هزار و 864 داوطلب مجاز برای انتخاب رشته اقدام نموده اند.به گفته وی، آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل های تحصیلی اقدام نموده اند نیز در صورت تمایل تا فردا می توانند برای مشاهده یا ویرایش کدرشته محل های انتخابی خود اقدام نمایند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به اعلام اصلاحات جدید، داوطلبان باید در زمان انتخاب رشته نسبت به اصلاحات نیز دقت داشته باشند، داوطلبان می توانند دفترچه اصلاحات انتخاب رشته را از دریافت نمایند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 12421

به "جزئیات آماری انتخاب رشته کارشناسی ارشد، توکلی: مهلت انتخاب رشته تمدید نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات آماری انتخاب رشته کارشناسی ارشد، توکلی: مهلت انتخاب رشته تمدید نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید