جام جهانی تکواندو، صعود دانشگاه آزاد به دیدار پایانی با فزونی مقابل میزبان، جدال با کره جنوبی برای قهرمانی

به گزارش مهسان بلاگ، تیم تکواندو دانشگاه آزاد نماینده ایران در مسابقات جام جهانی تکواندو با فزونی مقابل تیم میزبان به دیدار پایانی صعود کرد.

جام جهانی تکواندو، صعود دانشگاه آزاد به دیدار پایانی با فزونی مقابل میزبان، جدال با کره جنوبی برای قهرمانی

به گزارش خبرنگاران، مسابقات جام جهانی تکواندو در سال 2019 از روز گذشته(آدینه) با حضور 97 تکواندوکار از 10 کشور در ووشی چین شروع شد و امروز در رقابت های تیمی مردان، تیم دانشگاه آزاد نماینده کشورمان با رجحان مقابل میزبان به دیدار نهایی صعود کرد.

دانشگاه آزاد در این رقابت ها ابتدا با نتیجه 48 بر 33 از سد تیم قزاقستان عبور کرد و در ادامه و در دیدار نیمه نهایی با نتیجه 66 بر 53 مقابل چین به پیروزی رسید تا به دیدار نهایی صعود کند.

تیم کشورمان در دیدار نهایی و برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف کره جنوبی خواهد رفت که با رجحان مقابل مقابل روسیه به دیدار نهایی راه یافته است.

حسین لطفی، امیرمحمد بخشی، سینا بهرامی، عرفان ناظمی و سعید رجبی در ترکیب این تیم قرار دارند. راهنمایی این نفرات برعهده سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی و رضا ایمان زاده و علی رضایی به عنوان مربی است.

لازم به ذکر است؛ این رقابت ها 8G است و به تیم های اول تا سوم به ترتیب 80، 48 و 28، 80 امتیاز تعلق می گیرد؛ همچنین مسابقات جوایز نقدی دارد که به تیم قهرمان 20 هزار دلار، نایب قهرمان 10 هزار دلار و سوم نیز 5 هزاردلار اهدا می گردد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16855

به "جام جهانی تکواندو، صعود دانشگاه آزاد به دیدار پایانی با فزونی مقابل میزبان، جدال با کره جنوبی برای قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام جهانی تکواندو، صعود دانشگاه آزاد به دیدار پایانی با فزونی مقابل میزبان، جدال با کره جنوبی برای قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید