جاذبه های ترکیه

به گزارش مهسان بلاگ، ترکیه کشوری بزرگ و مدرن در جنوب غرب آسیا و خاورمیانه است که پایتخت آن شهر زیبای استانبول می باشد. صنعت گردشگری از اصلی ترین منابع درآمد در کشور ترکیه محسوب می شود.ترکیه دارای جاذبه های گردشگری و امکانات رفاهی و اقامتی زیادی می باشد و همین امر موجب شده است تا تور ترکیه در سالیان اخیر به یکی از تورهای پرطرفدار تبدیل شود و سالانه گردشگران زیادی از اقصی نقاط جهان از جمله ایران، به ترکیه سفر می نمایند.

جاذبه های ترکیه

کشور ترکیه دارای امکان تفریحی، تاریخی بی شماری می باشد از معابد گرفته تا سواحل زیبا، کوهستان ها،مساجد، باغ وحش و غیره.این جاذبه های ترکیه در سرتاسر شهرهای توریستی آن از جمله استانبول ، آنتالیا ،آنکارا ،بدروم ،آلانیا و …پراکنده شده اند.

گاهی برای بازدید از دیدنی های ترکیه باید هزینه ای را پرداخت کنید و گاهی هم رایگان به دیدار جاذبه های دیدنی ترکیه می روید و لذت میبرید.تقریبا می توان گفت دیدنی های استانبول بیش از سایر شهرهای ترکیه است اما دیدنی های آنتالیا نیز شما را محسور خواهد نمود ضمناً قیمت دیدنی های آنکارا نسبت به شهرهای دیگر ترکیه ارزانتر است.

معرفی دیدنی های کشور ترکیه

دیدنی های کشور ترکیه برای رده های سنی و سلایق گوناگون جذاب است ،بعضی که به تاریخ علاقمندند به جاهای دیدنی ترکیه که جنبه تاریخی دارند سر میزنند ، موزه های ترکیه میزبان شمار زیادی از گردشگران است اما سالانه فستیوالهای ترکیه نیز نقش بسزایی در توریسم پذیری ترکیه دارد.در قسمت زیر بعضی از این دینیها را نام برده ایم پس با ما همراه باشید.

  • مساجد دیدنی قونیه ترکیه
  • شهر تاریخی سیلیفکه ترکیه
  • غارهای بهشت و جهنم ترکیه
  • و …

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: لذت سفر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14819

به "جاذبه های ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید