جاده ساحلی دزفول به زیر آب رفت

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، از دقایقی پیش جاده ساحلی دزفول و بخش هایی از بوستان های ساحلی دووه و رعنا براثر افزایش دبی و جریان رودخانه دز به 1700 مترمکعب بر ثانیه به زیر آب رفتند.

جاده ساحلی دزفول به زیر آب رفت

بنا بر اعلام شرکت بهره برداری از منابع آب شمال خوزستان، دبی رودخانه دز به دلیل رها سازی آب پشت سد دز، در حال افزایش است.

رئیس اداره هواشناسی دزفول نیز در مصاحبه با خبرنگار مهر، گفت: سامانه بارشی اواخر روز شنبه وارد منطقه شده و اواخر روز دوشنبه نیز خارج می گردد.

علی کرمی اضافه نمود: برای روز شنبه احتمال بارندگی کم و پراکنده و روز یکشنبه تا اواخر دوشنبه بارندگی زیاد با آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها پیش بینی می گردد.

رئیس اداره هواشناسی دزفول هشدار داد: شهروندان و مسافران نوروزی تا روز سه شنبه از حضور در مناطق کوهستانی مانند سردشت و شهیون و همچنین از استقرار و تردد در مناطق نزدیک به حریم رودخانه ها جدا خودداری نمایند.

به گزارش خبرنگاران، بارش شدید باران در یک هفته اخیر موجب افزایش حجم آب ورودی سدهای کرخه و دز شده به گونه ای که زنگ خطر وقوع سیلاب عظیم طی هفته جاری برای بعضی شهرهای استان خوزستان به ویژه شهرستان های حاشیه رودخانه دز و کرخه به صدا در آمده است.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 7503

به "جاده ساحلی دزفول به زیر آب رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاده ساحلی دزفول به زیر آب رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید