ثبت 12 هزار شکایت اینترنتی در یک ماه گذشته

به گزارش مهسان بلاگ، تعداد 21 هزار و 184 شکایت در یک ماه گذشته در سامانه 195 ثبت شده که 12 هزار عدد از این شکایات، یعنی بیش از نیمی از آنها مربوط به اینترنت است.

ثبت 12 هزار شکایت اینترنتی در یک ماه گذشته

به گزارش خبرگزاری مالی ایران ، سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات 195 به منظور افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایت های مردمی در حوزه های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل تلفن ثابت، اینترنت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات و دفاتر پیشخوان راه اندازی شده است. کاربران سرویس های ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی می توانند با مراجعه به سایت https://195.cra.ir یا تماس با تلفن گویای 195 شکایت های خود را از سرویس های مختلف حوزه ICT ثبت و پیگیری نمایند.

کاربران در مراجعه به سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مبتنی بر مکان نمای جغرافیایی، ابتدا باید محل شکایت خود را در منوی جست وجو انتخاب و روی نقشه به صورت دقیق تعیین نمایند و در مرحله بعدی اطلاعات شکایت شامل سرویس، نام اپراتور، نوع و موضوع شکایت را وارد نموده و با انتخاب دکمه مرحله بعد وارد منوی اطلاعات تماس شوند.

در این مرحله پس از ورود اطلاعات تماس و متن شکایت، گزینه ثبت را انتخاب نمایند. پس از ثبت شکایت کاربر، کد رهگیری شکایت روی صفحه نمایش داده شده و همزمان به شماره تلفن همراه درج شده در اطلاعات تماس ارسال می گردد.

کاربران می توانند با مراجعه مجدد به این سامانه و انتخاب گزینه پیگیری شکایت و وارد کردن کد پیگیری از شرایط رسیدگی به شکایت خود آگاه شوند. همچنین مشترکان در این سامانه می توانند شکایت های سایر مشترکان در حوزه های مختلف ICT را مشاهده نمایند و یا درصورت مستندات شامل تصویر، صوت آن را ضمیمه نمایند.

در یک امسال، تعداد 37 هزار و 381 شکایت در سامانه 195 رگولاتوری ثبت شده که 28 هزار و 258 شکایت سرانجام یافته است.

از این تعداد شکایت، 21 هزار و 184 عدد در یک ماه گذشته به ثبت رسیده که 13 هزار و 572 شکایت سرانجام یافته است.

همچنین آمار آخرین شکایات ثبت شده در این سامانه در یک ماه گذشته، به تفکیک هر حوزه به صورت زیر است:

انتهای پیغام

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 49769

به "ثبت 12 هزار شکایت اینترنتی در یک ماه گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت 12 هزار شکایت اینترنتی در یک ماه گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید