تحریم غرب قاچاق کالا به ایران را افزایش داد

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران: یک پایگاه استرالیایی با اشاره به افزایش قاچاق کالا در پی وضع تحریم های غرب علیه ایران نوشت: کالاهای الکتریکی، مبلمان و مواد غذایی به طور گسترده از عراق و عمان به ایران قاچاق می شوند.

تحریم غرب قاچاق کالا به ایران را افزایش داد

به گزارش خبرنگاران، پایگاه اینترنتی اس بی اس استرالیا طی گزارشی نوشت: با تشدید تحریم ها علیه ایران، قاچاق کالا به راهی برای امرار معاش عده ای از مردم تبدیل شده است.

بر اساس این گزارش تحریم ها علیه ایران مدتهاست که وضع شده اند و ارتباط مالی این کشور با دنیا را محدود نموده اند، اما این تحریم ها موجب گسترش قاچاق در مرزهای ایران نیز شده اند.

خبرنگار شبکه اس بی اس در عراق و عمان از قاچاق گسترده کالاهای الکتریکی، مبلمان و مواد غذایی به ایران به عنوان تنها وسیله امرار معاش قاچاقچیان در این مناطق خبر می دهد.

یک قاچاقچی کالا در مرز عراق گفت: در خطر بودن بهتر از آن است که غذایی برای خوردن نداشته باشید.

تعدادی از قاچاقچی ها از مرز عبور می نمایند و برای قاچاق کالا به عراق می آیند.

اما تجارت نفت جنجالی ترین و اغوا نماینده ترین نوع تجارت است، که البته تعدادی از رانندگان تانکرهای حامل نفت گاهی در حین حمل این محموله ها جان خود را از دست می دهند.

هرچند ایران خود تولیدنماینده نفت است، اما صدها تانکر نفت از مرز عبور می نمایند و نفت را به قیمتی ارزان تر عرضه می نمایند.

یک راننده در خصوص خطرات ترانزیت نفت از عراق به ایران می گوید: چند روز قبل، افراد ناشناس یک راننده اهل اربیل را کشتند. آنها او را با چاقو زدند... یک ماه قبل آنها یکی دیگر را کشتند. آنها وسائل وی را از تانکر دزدیده بودند و وقتی او پایین آمده بود او را با چاقو کشته بودند.

124

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14922

به "تحریم غرب قاچاق کالا به ایران را افزایش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم غرب قاچاق کالا به ایران را افزایش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید