تبریز، بیرانوند: از ناراحتی برانکو عصبی شدم، تساوی با تراکتورسازی فرقی با برد نداشت

به گزارش مهسان بلاگ، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک امتیاز بازی با تراکتورسازی تفاوتی با پیروزی نداشت.

تبریز، بیرانوند: از ناراحتی برانکو عصبی شدم، تساوی با تراکتورسازی فرقی با برد نداشت

به گزارش خبرنگاران از تبریز، علیرضا بیرانوند پس از تساوی مقابل تراکتورسازی گفت: ابتدا از مردم خوب تبریز تشکر می کنم. وقتی از هتل به استادیوم آمدیم یاد بازی های جام جهانی در روسیه افتادیم و امنیت خوبی بود و خداراشکر اذیت نشدیم. به طرفداران تبریزی هم تبریک می گویم. بازی خوبی بود و می توانستیم ببریم تا خیال طرفداران و خودمان را راحت کنیم. می دانستیم تراکتورسازی در تبریز همه تیم های مدعی را برده بود و خیلی زود گل زدیم ولی حیف شد که بازی مساوی تمام شد.

وی درباره شعارهای طرفداران تبریزی علیه خودش گفت: من چیزی نشنیدم. مردم تبریز خیلی خوب برخورد کردند و دوست داشتند تیم شان ببرد و تیم خودشان را تشویق می کردند.

بیرانوند درباره صحنه درگیری با عالیشاه عنوان نمود: در آن صحنه طرفداران فکر کردند که وقت کشی می کنم. در دقیقه 45 نیمه اول وقتی توپ به اوت رفت عالیشاه می خواست زودتر بازی آغاز گردد ولی من به عنوان دروازه بان باید بازی را آغاز کنم. برانکو این صحنه را دید و ناراحت شد و من از این موضوع و ناراحتی برانکو عصبی شدم. باید بگویم از عالیشاه معذرت می خواهم.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد دفاعی تیمش گفت: دفاع خوبی داریم و عملکرد خوبی تا الان داشته ایم، در صحنه گل تراکتورسازی تمرکزمان را از دست دادیم، ما مقابل ذوب آهن و سپاهان مساوی کردیم و ناراحت بودیم ولی دیدیم امتیاز آن دو بازی به دردمان خورد. فکر می کنم بازی با تراکتورسازی هم که مساوی کردیم برای ما فرقی با 3 امتیاز نداشت و اگر می بردیم باید ماشین سازی را در تهران می بردیم و الان هم بعد از تساوی امروز باید ماشین سازی را ببریم، سپاهان بازی سختی در مشهد مقابل پدیده دارد و انشالله بتوانیم جشن قهرمانی را مقابل ماشین سازی در تهران بگیریم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8851

به "تبریز، بیرانوند: از ناراحتی برانکو عصبی شدم، تساوی با تراکتورسازی فرقی با برد نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریز، بیرانوند: از ناراحتی برانکو عصبی شدم، تساوی با تراکتورسازی فرقی با برد نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید