بهره مندی 198 بیمار صعب العلاج گلستانی مناطق سیل زده از خدمات دارویی

به گزارش مهسان بلاگ، معاون غدا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه 198 بیمار صعب العلاج در مناطق سیل زده استان از خدمات دارویی بهره مند شدند، گفت: بعد از وقوع سیل، این بیماران سریعا شناسایی شدند و در تحویل دارو به آنها مسئله ای ایجاد نشد.

بهره مندی 198 بیمار صعب العلاج گلستانی مناطق سیل زده از خدمات دارویی

به گزارش خبرنگاران، دکتر محمد صلبی در نشست خبری اظهار کرد: بلافاصله بعد از این حادثه جلساتی را با اعضای زنجیره، تأمین و توزیع دارو و انجمن داروسازان داشتیم و هماهنگی های لازم صورت گرفت.

وی اضافه نمود: در این مدت از 498 نفر روز از داروسازان بخش خصوصی و دولتی و 296 نفر روز از دارویاران که نیمی از آنها از بخش خصوصی بودند، استفاده می کردیم.

صلبی با بیان اینکه 60 مورد بازرسی در این ایام از بیمارستان ها و بیمارستان های صحرایی صورت گرفت، توضیح داد: 202 پارت دارو در کمپ ها و بیمارستان های صحرایی و مراکز ارائه خدمات پزشکی توزیع شد. علاوه بر 22 داروخانه شبانه روزی، 138 داروخانه به صورت کشیک در ایام تعطیل فعالیت داشتند.

وی اظهار داشت: یک میلیارد تومان دارو توزیع شد. همچنین 100 میلیون تومان شیر خشک و غذای کمکی توزیع شد. تأمین 2500 قلم دارو کار سختی بود و خوشبختانه در این ایام مسئله ای نداشتیم. هیچ تغییری در رژیم مصرف دارویی مردم در مناطق سیل زده نداشتیم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8114

به "بهره مندی 198 بیمار صعب العلاج گلستانی مناطق سیل زده از خدمات دارویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره مندی 198 بیمار صعب العلاج گلستانی مناطق سیل زده از خدمات دارویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید