برپایی نمایشگاه عکس و پوستر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

به گزارش مهسان بلاگ، نمایشگاه عکس و پوستر به عنوان یکی از بخش های بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گشایش یافت.

برپایی نمایشگاه عکس و پوستر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

به گزارش خبرنگاران، نمایشگاه عکس و پوستر 22 آذرماه به عنوان یکی از بخش های جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در نگارخانه زنگنه واقع در مجتمع شهید آوینی شهر همدان توسط احترام برومند و با نمایش 47 اثر افتتاح شد.

دبیر بیست وسومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: ویژگی نمایشگاه عکس و پوستر این است که پوستر سایر کشورها نیز به نمایش گذاشته شده است.

شهرام کرمی اضافه کرد: نکته جالب این است که در داوری آثار ایرانی و خارجی، کارهای ایرانی بیشتر کاندیدا شدند.

همچنین مدیر بخش عکس و پوستر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: برای نخستین بار در فستیوال های برگزارشده در حوزه تئاتر، بخش پوستر و عکس به صورت بین المللی دیده شده است و در سال های آینده این بخش قوی تر برگزار می گردد.

مهدی آشنا ادامه داد: در فراخوان داده شده از آلمان، آفریقای جنوبی، استرالیا، ایتالیا، کره جنوبی و لهستان در بخش پوستر آثاری ارسال شده است.

وی با اشاره به تعداد پوسترهای ارسالی به جشنواره، اظهار کرد: این بخش نوپاست و هنوز به روز نشده است. بنابراین حدود 10 تا 12 پوستر به جشنواره رسیده و پنج عدد به بخش نمایشگاهی راه یافتند، البته خوشبختانه گرافیست های قابلی در ایران داریم که در برابر گرافیست های خارجی حرفی برای گفتن دارند.

آشنا اعلام کرد: حضور همین تعداد اثر خارجی در بخش نمایشگاهی، نشان دهنده نگاه مهمان نوازانه ایرانی به انتخاب آثار است.

بیست وسومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از 22 تا 27 آذرماه در همدان برگزار می گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 34465

به "برپایی نمایشگاه عکس و پوستر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی نمایشگاه عکس و پوستر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید